آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

هفته 36

1390/12/14 13:55
نویسنده : سمانه
616 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر خانم خودم. خوبی مامانی؟

دیگه من و شما داریم هفته های آخر رو میگذرونیم. شما رو نمیدونم ولی برای من که خیلی سخت شده.

بخصوص خوابیدن. امیدوارم جای شما راحت باشه.

راستی بابایی کار خودش رو کرد و وسط ماموریت مرخصی گرفت و اومد پیشمون. خیلی خوش گذشت.

چهارشنبه صبح رسید و  عصر جمعه رفت. با اینکه کم بود ولی خوب بود. کلی هم با شما حرف زد و نازت کرد.

دکتر هم رفتیم. آخرین سونو رو واسه 23 اسفند نوشت و 25 ام باید برم نشونش بدم که ایشاللا نشون میده گل دختر من به روش طبیعی بدنیا میاد یا سزارین میشه.

بعد از رفتن بابایی سرمای بدی خوردم. دیروز هم رفتم دکتر و دارم دارو میخورم. امیدوارم زود خوب شم و بدنم واسه زایمان ضعیف نشه.

دختر خوبی باش و محکم سر جات بشین تا به موقعش خانم دکتر درت بیاره نازنازی من.

بوسسسسسسسسس برای دختر ملوسم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابای مخملی
14 اسفند 90 18:13
سلام مخمل ناز بابا، دیگه شمارش معکوس شروع شده یعنی کمتر از یک ماه دیگه من دختر گلمو می بینم ، وای که واسه اون لحظه میمیرم ، بابایی تا دو هفته دیگه نمیتونه تکوناتو ببینه، پس محکم به شیکم ماما بچسب تا بابایی بیاد. بوسسسس واسه مخمل خوشکلم
مامان رومینا
18 اسفند 90 11:49
به به دیگه مسیر داره تموم میشه نزدیک در خروجی هستی عسلی.ایشالا که بسلامت زایمان کنید و دخترنازتون بسلامت به زمین فرود بیاد
سحر مامان بهار
21 اسفند 90 0:43
سلام مرسی عزیزم که به ما سر زدی ایشالا به سلامتی میاااد تو بغلت نینی نازت
سارا
23 فروردین 91 3:00
سمانه جون فکر کنم دختر نازت حرف آخرتو خیلی جدی گرفت و محکم سر جاش نشست تا بالاخره با سزارین به دنیا اومد ماشاا... زنده باشه الهی