آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

نهم فروردین

1391/1/9 13:58
نویسنده : سمانه
549 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم. خوبی مامانی؟

این روزا استرس مامان بیشتر شده و همش اعصابش خورده. ببخش اگه اذیتت میکنم. آخه شرایط بدی دارم.

پریشب رفتیم بیمارستان هیچ خبری نبود و برگشتیم فقط خانم دکتر واسه شما سونو بیوفیزیکال و nst نوشت. دیروز رفتیم پیش دکتر شاکری انجام دادیم همه چیز خوب بود و شما نمره کامل گرفتی.

ازین بابت من و بابا خوشحالیم.

ولی هی پرسیدن فامیل و اطرافیان که دخترتون دنیا نیومد و چرا؟؟؟؟ اعصابم رو بهم مبریزه.

خودم و خانم دکتر میدونیم که هنوز وقتش نشده ولی دیگران هی میگن دیر شده.انگار همه دکترن!!!! من میدونم شما تا 20 فروردین هم جا داری.

آقاجون من هم حالش از اول عید خوب نیست و آخر سر بابام مجبور شد امروز بره شمال بهش سر بزنه.

دعا کن فعلا اتفاقی براش نیوفته که بابام هم پیشمون باشه.

باباییت هم کارش گیر پیدا کرده و باید بره یه شیفت بده. حالا فهمیدی چرا استرس دارم و عصبی هستم.

قربونت برم تو به هیچی توجه نکن و هر وقت آماده بودی دل مامان رو فشار بده و بیا بیرون. البته صحیح و سالم و خوشگل وناز. مامان فدای دست و پای کوچولوت بشه.

خیلی دوست دارم و به عشق دیدن تو این روزای سخت رو تحمل میکنم.بوسسسس برای دخترک ناز دوست داشتنی خودم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

نانازیا
9 فروردین 91 17:15
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها www.nanazia.ir
مامانی طهورا
13 فروردین 91 9:24
انشاله به سلامتی منتظر عکسای ناز از نی نی کوچولوتون هستیم
الهه مامان رادین
14 فروردین 91 23:41
آخی روزای آخر دیر میگذره و سخت و لی ایشالا دختر گلتون به سلامتی بیاد بغلتون