آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

هفته 38

1390/12/27 13:57
نویسنده : سمانه
676 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامانی.

3 روز بیشتر به نو شدن سال نمونده و من فقط به فکر بدنیا اومدن شما هستم و هیچ چیز دیگه ای واسم مهم نیست.

اینم شکم مامانی تو ماه نهم:

آپلود سنتر عکس رایگان

باباییت هم از ماموریت اومد و یسر رفت بابلسر تا یه سری وسایل رو بیاره و فردا برمیگرده پیشمون.

دیروز هم با هم رفتیم واسه شما یه گردنبند با آویز و ان یکاد گرفتیم. خیلی نازه مبارکت باشه عسل خانم.

بابا قول داده تا 10 روز بعد از بدنیا اومدن شما پیشمون بمونه و هیچ جا نره.

راستی وزن شما تو سونو  3 کیلو و 100 گرم بود. دکتر هم رفتیم و گفت مشکلی واسه زایمان طبیعی ندارم.

ایشاللا همه چیز خوب پیش بره و مامان اولین نفری باشه که تو رو در آغوش میگیره.

قراره بابایی که اومد هر روز چند بار بریم پیاده روی که سر شما تشریف بیاره تو لگن.

خیلی دوست دارم و واسه دیدنت لحظه شماری میکنم عشق مامان.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سوسن
28 اسفند 90 0:00
چشمت روشن عزیزم. پس دیگه همسرت داره میاد کنارت دیگه نباید غمگین باشی در عوض خوشحال باش که چیز زیادی تا تولد دخمل نانازت نمونده. ایشالا به سلامتی فارغ شی گلم.
نیکا (مامان پارمیدا )
28 اسفند 90 11:58
چشمت روشن خانمی

خدا رو شکر که روزای سختت تموم شد امیدوارم از این به بعد لحظه به لحظت شادی باشه و خوشی و با اومدن دخمل نازت این شادیها صد چندان شه .

فرشته کوچولوی خوشگل هر چه زودتر آغوش مامانیتو بهاری کن.

مرسی عزیزم. ایشالا دخمل شمام زودتر بیاد تو بغلت و این عید واستون شیرینترین عید بشه.
بوسسسسسسسسسسسس

مامان رومینا
28 اسفند 90 14:13
ایشالا بسلامت زایمان کنی و فرشته نازت بسلامت به زمین بیاد.ایشالا سال خوب و پربرکتی واسه شما باشه
مامان رومینا
1 فروردین 91 11:18
سال نو مبارک.امیدوارم نوروزی که پیش رو دارید آغاز روزی باشد که آرزو دارید
سوسن
2 فروردین 91 2:49
سلام دوست خوبم سمان جون.

فردا برای زایمان میرم بیمارستان برای آرامشم التماس دعا دارم.

عزیزم ایشالا به سلامتی زایمان کنی.

از اینکه فردا همه ی انتظارهام به پایان میرسه و میتونم صورت ماه دخترمو ببینم و در آغوشش بکشم و لمسش کنم خیلی خوشحال و هیجان زده ام.تو کلوپ منتطرم باش ایشالا حتمآ عکس نی نی م رو میذارم


آخی نازی. منم هیجان زده شدم واست. منتظر خبرهای خوب با عکس آترینا نازنینت هستم. بوسسسسس