آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

کودک من

1390/12/20 13:55
نویسنده : سمانه
1,595 بازدید
اشتراک گذاری

آپلود سنتر عکس رایگان

 

عاقبت دریک شب از شبهای دور

کودک من پا به دنیا می نهد

آن زمان بر من خدای مهربان

نام شور انگیز مادر می نهد

بینمش روزی که طفلم همچو گل

در میان بسترش خوابیده است

بوی او چون عطر پاک یاسها

در مشام جان من پیچیده است

پیکرش را می فشارم در برم

گویمش چشمان خود را باز کن

همچو عشق پاک من جاوید باش

درکنارم زندگی آغاز کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهه مامان رادین
20 اسفند 90 19:28
سلام . مامان منتظر دیگه چیزی نمونده دخمل نازمونو بغل کنی ایشالا به سلامتی عزیزم بقیه راهم برین و به سلامتی دنیا بیاد این دخمل نانااااز
لینکتون میکنم با اجازه


مرسی عزیزم. لطف داری. خوشحال میشم.

سوسن
22 اسفند 90 13:54
شعر خیلی قشنگی بود. سمانه جون ایشالا شما هم به سلامتی فارغ بشی و دختر نازتو تو آغوش بگیری. وقتی به سلامتی به دنیا اومد عکسش رو حتمأ برامون بذار.