آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

ورود به ماه نهم

1390/12/8 13:54
نویسنده : سمانه
528 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان. خوبی خوشگل خانم؟

دلم واست یه ذره شده کوچولوی نازم.

تبریک میگم دخترکم. وارد ماه نهم جنینیت شدی.

این روزا که بابا نیست و رفته ماموریت خیلی شیرین شدی و هی تکونای خوشگل میخوری واسه مامان.

امروز خاله سمیه اومده بود دیدن مامان و شما سکسکه کردی و اونم دستش رو گذشت رو شکمم و دید. کلی ذوق کرد.

5 شنبه نوبت دکتر داریم و بابایی میگه میاد و ما رو میبره و دیداری تازه میکنه و دوباره میره.

بنده خدا باید همش تو راه باشه. هرچی بهش میگم نیا گوش نمیده. چکار کنه دلش پیش خانم و دختر نازشه.

مواظب خودت باش خانم خوشگلم. خیلی دوست دارم و بعد خدا عاشق بابایی و تو هستم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ترنم
9 اسفند 90 0:20
سمان جون تبریک تبریک
ایشالا یه روز میای تو وبلاگت می نویسی امروز دخترم 9 ماهه شد.الهییییییی


مرسی ترنم جون. همچنین شما.بوسسسسسس
Nika(مامان پارمیدا )
9 اسفند 90 11:04
سلام سمان جون
خدا رو شکر که 8 ماه رو به سلامتی پشت سر گذاشتید امیدوارم که یه ماه دیگه دختر خانمی صحیح و سالم بیاد بغل مامانش ...

مرسی نیکا جون. همین طور پارمیدای ناز شما.
بووووووووس
نایسل
10 اسفند 90 19:27
عزیزززدلم ایشالا به وقتش دنیا بیاد سالم سرحال و عکسشو بزاری اینجا
سمیرا
11 اسفند 90 18:37
سلام سمانه جون ایشالا دخملمون سالم به دنیا بیاد
ماکه داریم برا اومدنش لحظه شماری میکنیم بهش بگو عمه هات خیلی منتظرن


مرسی عمه ها. دخترم به همه سلام میرسونه و دلش واستون تنگ شده.بووووووووووس
خاله ریحان
13 اسفند 90 0:23
خاله من یعنی میشه تو این شلکی بشی؟؟!!!
http://www.starir.com/upload/uploads2/1394303695.jpg


این چیه؟؟؟ واقعیه خاله؟
این که چشاش ترسناکه!!! من ترسیدم. گریهههههههه