آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

من حامل مهمترین اخبارم

1390/11/16 17:53
نویسنده : سمانه
2,327 بازدید
اشتراک گذاری

آپلود فایل و عکس

 

از ابر نازکی باران می آمد

 لبخند ماه را «آبستن» بود

در پوست نمی گنجد این شادی؛  «ترک برمی دارد!»

پوست می اندازم متولد می کنی مرا

دو قلب دارم. خوش قلب تر می شوم

گرچه دو قلب دارم

هر کدامش را بدهم جانم در می رود

در اوج گریه شاید بخندم

این از مزایای دو قلب است

بزرگم می کنی تا کودکی ات را ببینم

متولدت می کنم بی ادعای خدایی

تکرار می شوم نه در آیینه ها ،در تویی که خودمی

بیدارم کن! وقت و بی وقت

من هم دلم برایت تنگ می شود

 پر می کشد خیالم به دورهایی که تو هستی

 گلی یا میوه ای شده ام

به من می پیوندی تا به «بار» بنشینیم

 فشار خونم را اندازه بگیر دکتر! دارم می ترکم

 بگیر دست دلم را تا وقتی در منی

 بیرون که آمدی خودم دستت را خواهم گرفت

 پا به ماهم! «حامل» مهم ترین اخبار!

دردش را به جان می خرم

 در انتظار دردسری شیرین ترم

تکان می خوری؛ تکان می خورد وجودم

انقدر خود را بر درودیوار زندگی نکوب!

روزی آرزوی این «بطن» آرام را خواهی کرد

 خواب از چشمخانه «پریده»

«پرنده» ای لانه می سازد در من!

خودت را حسابی در دلم جا کرده ای

به دنیا بیا تا بر چشمانم جای بگیری

کتاب می خوانم؛ کامو، کافکا، کوندرا... و تربیت کودک!!!!

 "برگرفته از وبلاگ پشت دیوارها"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله نیره
25 بهمن 90 12:41
سلام مامان سمانه خوبین؟منظورم تو و نی نی ته ؟چه خبر یه مدت جواب اس ام اس نمیدادی گفتم بیام برات نظر بگذارم امیدوارم سالم باشین
بهـــــــــــــار
25 بهمن 90 23:44
********** __ _█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ **************** ولینتاین مبارک