آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

هفته 30

1390/11/4 13:52
نویسنده : سمانه
597 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترکم. خوبی مامانی؟

ما سه چهارم راه رو رفتیم و ده هفته ناقابل مونده تا اومدن شما تو آغوش گرم خونواده.

این روزا شما داری هی بزرگ میشی و شکم مامانی رو فشار میدی و با زور بازش میکنی.هههههههه

دیگه پوست شکمم مثل شیشه نازک شده و داره ترک میخوره.گریههههههه

اینم شکم مامانی تو ماه هفتم:

FREE UPLOAD CENTER

ولی فدای سر دختر نازم. شما سالم بدنیا بیا ، بزن شکم مامان رو خط خطی کن.

علاقم به غذاهای شیرین هم بیشتر از قبل شده که میگن حتما بدن شما احتیاج داره. منم میخورم.

این روزا دردای من بیشتر شده و موقع خواب خیلی اذیت میشم. راستی پریروز واکسن کزاز زدم و جاش هنوز درد میکنه.

بابایی الان خوابه چون فردا باید بره سرکار. شما هم فکر کنم خوابی چون وول نمیخوری.

شبت بخیر عزیز دلم.

خیلی دوست دارم و همیشه به فکر بابایی و تو هستم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله ریحان
8 بهمن 90 18:27
http://hana1365.persiangig.com/%D8%B9%DA%A9%D8%B3%DB%B0%DB%B0%DB%B4%DB%B8.jpg

http://hana1365.persiangig.com/%D8%B9%DA%A9%D8%B3%DB%B0%DB%B0%DB%B5%DB%B0.jpg

http://hana1365.persiangig.com/%D8%B9%DA%A9%D8%B3%DB%B0%DB%B0%DB%B5%DB%B3.jpg

اینم یه نینی ناز عین خودت



مرسی خاله جون. خیلی ناز بود. ولی من خوشگلترم.چشمک
سحرمامان بهار کوچولو
9 بهمن 90 14:58
عزیز دلم ایشالا که بقیه راه رو هم به راحتی طی کنی بوسسسسسسسسسسسس
مهسا مامان مرسانا
12 بهمن 90 18:11
___$$$$$$$$______$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ______$$$$$$$$$$$$$$$$$ ________$$$$$$$$$$$$$ ___________$$$$$$$ _____________$$$ ______________$ سلام آپم زود بیا
ثمين
14 بهمن 90 13:23
سلام اومدم ازتون دعوت كنم كه از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیــــــــــس ديدن كنيد منتظرتون هستم
مامان آرميتا
14 بهمن 90 16:25
سلام 30 هفتگيت مبارك انشالله صحت و سلامت به دنيا بياي عزيزم
مامان پوریا
15 بهمن 90 23:53
سلام سمانه جون انشاالله به سلامتی به دنیا میاد و یه روزی این خاطرات را میخونه
بهـــــــــــــار
23 بهمن 90 2:16
نازی دخملی الهی که به سلامتی بیاد تو اغوشت