آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 29 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

آرشیدا گفت بابا

1391/9/3 23:56
نویسنده : سمانه
406 بازدید
اشتراک گذاری

وای دارم از خوشحالی بال درمیارم و ذوق مرگ میشم. امروز چه روز خوبی بود.

شب آرشیدا داشت غر میزد که بهش گفتم آرشیدا امروز بابایی رو ندیدیم و فیلم باباش رو براش گذشتم یه دفعه ذوق زده شد و دست و پا زد و گفت بابا. چند بار پشت سر هم.......

منم سریع گوشیم رو دراوردم و صداشو ضبط کردم. بعدم ازش فیلم گرفتم. خیلی لحنش با حال و خواستنیه. میخام براش بمیرم وقتی میگه بابا.

از سر شب تا حالا هی میگه بابا. زنگ زدم به باباش گفتم و اونم کلی خوشحال شد و همون موقع آرشیدا باز گفت بابا.

اولین کلمه ای که گفت تو تاریخ 27 آبان 91 بود که گفت آب.

امروز 3 آذر 91 آرشیدا تو سن 7 ماه و 21 روزگی دومین کلمه که بابا بود رو گفت.

خیلی خوشحالمممممممممممممممممم.

میخام بخورمت آرشیدای نازم نفسم عمرم جیگرم...................

هزار تا بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

خاله ریحان
4 آذر 91 0:52
اییییییییی نازی خاله که گفتی بابا... خوردنی...ولی چرا اول نگفتی خاله؟؟ من که تورو هزارجا میبرم
كتي(مامان آقا مهديار)
4 آذر 91 15:40
وااااااااااااااااااااي خدا سمان جون چه با هيجان نوشتي من و همسري هم ذوق زده شديممممممم تبريك آرشيدا گلي براي گفتن دومين كلمه بوسسسسسسسسسسسسس راستي خوش بحالتون كه رفتين مراسم شير خوارگان ما كه قسمت نشد و من خيلييييييييييييي ناراحت شدم تو اين شبها التماس دعا عزيزممممممممم شش ماهه مولا نگهدار گلم باشه
مامان تسنیم
4 آذر 91 22:06
چه جالب،تسنیم هم از اول محرم شروع کرده به حرف زدن،اوایل ام(ooma) میگفت بعدش چندباره مامان حالا که دیگه من را یادش رفته و از صبح تا شب تمرین بابا و آبه میکنه
آتنا مامان روشا
5 آذر 91 20:10
وا که بابایی از ماموریت برگرده چه قده خوشحال میشه
سیا کیا
7 آذر 91 13:57
ای جونممممممممممممممم مبارکهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه حتما حسابی خوردنی شده دخمل طلا واسم هوارتاااااااااااااااااااااااااااااااااا ببوسش
♥ الهه مامان روشا جون♥
7 آذر 91 15:40
آخی عزیزم.مبارک باشه.راست میگی خیلی آدم هیجان زده میشه وقتی بچه اش رف میزنه. حالا وایسا بگه مامان اونوقت دیگه واییییییییییییی
مامان محمد و ساقی
7 آذر 91 18:48
سلام عزیز احساستو کاملا" درک می کنم سمانه جون رفتم به آرشیدا رای دادم
راحله
8 آذر 91 20:44
آفرین دختر گلممممممم چقدر زود حرف زدی هزار ماشالله
فاطمه همسایه عمه جونات
11 آذر 91 14:05
سلام آرشیدای ناز. _______(¯`:´¯) _____ (¯ `•?.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.?.•´¯) (¯ `•?.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `.?.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•?.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `.?.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.?.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ -_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ -----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___|___|___|_____|___|___|___|___ __|___|___|____|___|___|____|__|__ ___|___|___|____|___|___|_|__|__
مهتاب مامان بردیا
13 آذر 91 8:59
ای جونم ارشیدا سمان پس پشت سریش پسره مامانم میگه اگر گفت بابا یعنی بعدی پسره و برعکس خوشمزه خوردنی