آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 20 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

عکسهای آتلیه

1391/10/29 12:40
نویسنده : سمانه
1,104 بازدید
اشتراک گذاری

برای دیدن عکسهای آتلیه آرشیدا نازی به ادامه مطلب مراجعه کنید:

توضیح:

اول اینکه عکسها تو آتلیه بهاران( دوست عزیزم لیلا جون) گرفته شده که قبلا در موردش صحبت کرده بودم و قول داده بودم که بذارمشون.

دوم اینکه ست آتلیه و شال و کلاه دخملی رو خودم براش بافتم.

سوم اینکه اون روز آرشیدا از زیاد توی ماشین و ترافیک بودن خسته بود و بداخلاقی کرد و نذاشت بیشتر عکس بگیریم ازش.افسوس

 

چهارم اینکه برای زودتر آپ شدن عکسها و وبلاگ حجم عکسها و  به اجبار کیفیتشون رو کم کردم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

سمیرا(مامان الناز)
29 دی 91 13:09
سلام خدا حفظش کنه براتون ماشاله خیلی نازه
لیلا مامان بهاران
29 دی 91 23:49
ای جونم قربونت برم جیگر طلاممممممممممم
زینب السادات مامان تسنیم
30 دی 91 8:30
خیلی خوشگلن عکسا ولی معلومه دخملی خسته است ها
راحله
30 دی 91 15:49
عزیزم عکسها عااالیه و مثل همیشه عروس خوشکلم تو عکسها مثل یه جواهر میدرخشه
خاله ریحان
30 دی 91 18:17
خیلی خوشگل شده جیگری
مرجان خاله ی ایلیا
30 دی 91 22:55
سلام سمانه جان!خوبین؟آرشیدا ناز نازی خوبه؟ خیلی خوشحال شدم که پیش منو ایلیا اومدین! وخیلی خوشحالتر شدم که با یکی دوستای خواهرعزیزم دوست شدم!منم شمارو لینک کردم! این دخملی تونم خیلی نازه!عکساش خیلی قشنگ شده!انشالله 120 سال سایتون بالا سرش باشه!
آتنا مامان روشا یدونه
1 بهمن 91 14:52
اول اینکه چرا به ما سر نمیزنید؟ دوم اینکه دست شما درد نکنه انقدر سن خوشگل وس . . . بافتید برای دخلی. وسوم و مهمتر از همه اینکه آرشیدامون چه قدر ناز شده
مرجان خاله ی ایلیا
3 بهمن 91 11:44
مامانی کجایین؟نمیاین از این دختر خوشگلمون عمس بذارین؟
عموی محیط بان
3 بهمن 91 15:54
سلام به مامانی وبابایی نی نی ناز و مهربون من عموی محیط بانم شمارو دعوت میکنم به طرح بزرگ"هر کودک یک درخت"به مناسبت هفته منابع طبیعی و روزدرختکاری15اسفند منتظرتونماگه به سلامتی فرزندمون اهمیت می دیم پس بیایم تا حد توانمون نه بیشترء در حفظ طبیعت کوشا باشیم باید بدونیم که.کودکان آسیب پذیرترین گروه سنی به آلودگی هوایند. لطفا در اطلاع رسانی شریک باشید
سیا کیا
4 بهمن 91 14:01
اوههههههههههههههه چه عکساییییییییییییییی افرین به مامان هنرمندددددددددد دست خاله لیلا هم درد نکنه محشر شدنننننننننننن
مامی آوید
4 بهمن 91 14:51
واییی خدا نیگاش کن ...چقدر این بافتنیا که تنشه بهش میان..دستت درد نکنه سمانه جون..دست لیلا جوم بابت این عکس خوشگلا درد نکنه... ماشالااااااا داری خیلی زیادددددددددد عزیزم...بوسسسسسسسسسسسسسسس
الهام مامان آوینا
4 بهمن 91 17:46
ماشااااااااااا... به ارشیدا جان. خیلی عکساش قشنگ افتادن. دست اتلیه بهاران درد نکنه. ست اتلیه هم خیلی زیبا بافتی عزیزم. یه هنرمند به تمام معنا...............در مورد بی خوابی هم که دست رو دلم نذار سمانه جووووووون که حال و اوضاع ما از شما بددددددددددددتره........
مامان محمد و ساقی
9 بهمن 91 13:52
عکسهای آتلیه خیلی قشنگن مبارکش باشه سمانه جون آخر شما عکسی برامون نفرستادین.کامنت میزاشتین ولی توش عکس نبود.
مامان ثنا و ثمین
13 بهمن 91 7:49
سلام.چه خوشملن عکسهاش. مرواریدهاتم مبالکه عسیسم به به دست مامان هنرمند درد نکنه.پس شما هم عین من از هر انگشتت هنره که میباره با عکسهای تولد ثمین آپم
محسن
16 بهمن 91 15:41
سلام خوبید واقعا که ارشیدا خانم خیلی خوشگله بزنیم به تخته (بترکه چشم حسود و در ضمن خیلیم بزرگ شده ما اونو 3-4 ماهگیش دیدیم