آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

همایش شیرخوارگان حسینی

1391/9/3 3:45
نویسنده : سمانه
621 بازدید
اشتراک گذاری

امروز همایش شیر خوارگان حسینی بود.

همیشه وقتی این صحنه ها رو تو تی وی میدیم خیلی دلم میخواست منم یه روزی شیرخوارم رو بغل بگیرم و تو این مراسم شرکت کنم.

خدایا ازت ممنونم که این آرزوی منو براورده کردی.

با آرشیدا و مادر جونش رفتیم مراسم.

بر خلاف انتظارم با تعجب همه جا رو نگاه میکرد و جیکش درنمیومد. فقط وقتی میرفت بغل مادرم جیغ میزد که بیاد بغل من.

از کنجکاوی که خسته شد شیر دادم بهش و خوابش برد. وقتی بیدار شد آخرای مراسم بود.

خدایا شکرت که امروز من و آرشیدا هم تونستیم تو مراسم شرکت کنیم.

اینم عکسای امروز:

برای دیدنشون به ادامه مطلب برید.

( برای بهتر شدن سرعت وبلاگ ازین به بعد عکسها رو توی ادامه مطلب میذارم.)

امروز همایش شیر خوارگان حسینی بود.

همیشه وقتی این صحنه ها رو تو تی وی میدیم خیلی دلم میخواست منم یه روزی شیرخوارم رو بغل بگیرم و تو این مراسم شرکت کنم.

خدایا ازت ممنونم که این آرزوی منو براورده کردی.

با آرشیدا و مادر جونش رفتیم مراسم.

بر خلاف انتظارم با تعجب همه جا رو نگاه میکرد و جیکش درنمیومد. فقط وقتی میرفت بغل مادرم جیغ میزد که بیاد بغل من.

از کنجکاوی که خسته شد شیر دادم بهش و خوابش برد. وقتی بیدار شد آخرای مراسم بود.

خدایا شکرت که امروز من و آرشیدا هم تونستیم تو مراسم شرکت کنیم.

اینم عکسای امروز:

 

اینجا آرشیدا گلی آماده شده که بره مراسم.

 

 

اینجا خوابیده تو اون همه شلوغی. اصلا فکرشو نمیکردم بخوابه.تعجب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نگین
3 آذر 91 22:21
درود به آرشیدای خوشگل وامان مهربونش قبول باشه عزیزم ایشالا همیشه خداوند و اهل بیت پشت و پناهت باشن لطفا به وبلاگ آمیتیس سر بزنید و با نظراتتون خوش حالمون کنید مرسیییییییییییی
مهتاب مامان بردیا
4 آذر 91 0:31
نازم آرشیدا جون امیدوارم همیشه خدای بزرگ پشت و پناهت باشه نازدونه بوس بوس قلقلی خوشگل خاله
لیلا مامان بهاران
4 آذر 91 16:25
ای جونم خوشگلم سمان جون خیلی عکس هاش قشنگ شده و خوب شد تونستی بری ... خدا پشت و پناهش
آتنا مامان روشا
5 آذر 91 20:09
آفرین مامانی با حوصله که بردیش انجمن شیرخوارگان
مامی آوید
6 آذر 91 18:57
قبول باشه سمان جون...امیدوارم امام حسین در پناه خودش این فرشته های کوچولو رو صحیح و سالم نگه داره...
سیا کیا
7 آذر 91 14:01
عزیزمممممممممممممممم من عاشق بچه ها تو اینجور لباسام نشد ویانارو اینجور کنم.ای جونم ارشیدا نازیییییییییییییییییییی بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
♥ الهه مامان روشا جون♥
7 آذر 91 15:44
ای جانم عزادار کوچولوی سیاه پوش.خدا حفظت کنه.
راحله
8 آذر 91 20:45
جووووووووووووونم جیگرررررررر