آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 20 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

8 ماه و 10 روزگی

1391/9/24 3:39
نویسنده : سمانه
982 بازدید
اشتراک گذاری

آرشیدا جونم صبح زود قبل مامانی از خواب بیدار میشه و از سر و کولش بالا میره.خمیازه

امروز که بیدار شدم دیدم سبد لباساش دمر افتاده و همه رو ریخته بیرون.کلافه

از زیر تخت یه چیزاییکه زورش رسیده رو کشیده بیرون. خلاصه نیم ساعتی طول کشید تا اتاق رو مرتب کنم.

باباییش هم ایشاللا هفته بعد میاد.خیال باطل

بعضی اوقات آرشیدا میگه بابا مامان. پشت سر هم. خیلی خوردنی میشه عسلم.بغل

تو ادامه مطلب عکسای امروزشو ببینید:

 

 

پی نوشت: موهای جلوی آرشیدا میومد تو چشمش. علی رقم میل باطنیم مجبور شدم کوتاهشون کنم. بغلاش رو هم یکم کوتاه کردم. خیلی خوشگل و ناز شده عسلم.قلبقلبقلب


آرشیدا جونم صبح زود قبل مامانی از خواب بیدار میشه و از سر و کولش بالا میره.خمیازه

امروز که بیدار شدم دیدم سبد لباساش دمر افتاده و همه رو ریخته بیرون.کلافه

از زیر تخت یه چیزاییکه زورش رسیده رو کشیده بیرون. خلاصه نیم ساعتی طول کشید تا اتاق رو مرتب کنم.

باباییش هم ایشاللا هفته بعد میاد.خیال باطل

بعضی اوقات آرشیدا میگه بابا مامان. پشت سر هم. خیلی خوردنی میشه عسلم.

 

 

پی نوشت: موهای جلوی آرشیدا میومد تو چشمش. علی رقم میل باطنیم مجبور شدم کوتاهشون کنم. بغلاش رو هم یکم کوتاه کردم. خیلی خوشگل و ناز شده عسلم.قلبقلبقلب


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

سمیرا
23 آذر 91 15:34
عمه خوب واسه مامانی بیدار باش میدیا،تو خواب ندالی بلا بووووووووووووووووووووووووس
خاله ریحان
24 آذر 91 11:36
ای قربون اون لپای خوردنیتتتتتتتتت...هرکاری دوس داری بکن عزیزمممممم...
سمیه
24 آذر 91 13:38
خوشکل بودی با کوتاه کرن موهات خوشکلترشدی عسل عمه .من فهمیدم مامان جون موهاتوکوتاه کرده اما هرچقدر به بقیه گفتم باورنکردن.اخه میگفتن مامانی وبابایی دوست ندارن موهاتوکوتاه کنن.ناز من نازتر شدی. یدنیا بوس برا خوشکلترین دخمل

مرسی عمه سمیه جون مهربونم.

زینب السادات(مامان تسنیم)
24 آذر 91 14:04
خوشگل خانوم داری ورزش باستانی میکنی؟ سمانه جون اون اسباب بازی اش چیه؟ از اونایی که بچه ها دستشون را میگیرن و راه میرن؟
مامی آوید
24 آذر 91 15:57
چه دختر سحرخیزی....بوس واسه دختر زرنگ ما که کار واسه مامانش میتراشه ... راستی جای بابائیش خالی نباشه سمان جون
مامی آوید
26 آذر 91 18:18
اومدم آپ نبودی ولی بازم ضعف کردم با دیدن این جیگررر...وای که اگه دستم بهش برسه چنان میچلونمش که دلم حال بیاد..یه بوس محکم از طرف من ازش بگیر سمان جون راستی آهنگ وبلاگت خیلی قشنگه ...میشه کدشو به منم بدی؟خواننده اش کیه؟
مامان رومینا
26 آذر 91 22:54
آخی ناااااازی جیگرم میخواد بلند شه:به به آرشیدا خانم سحرخیز.Xحالا خاله چی پیدا کردی زیر تخت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خ داری
زهره مامان آریان
26 آذر 91 23:49
اخه چقدر کار می کنی شما خوشکله.خسته میشی نمیخواد اینقدر کمک مامانی کنی. موهاتم خوشکل شده.البته خوشکل بودی خوشکل تر شده.
راحله
27 آذر 91 16:49
ای جاااااااااااان چه ناز شده! چه موهای قشنگیسمانه جونم واکر ارشیدا جونمو چند خریدین؟ خوبه بنظرت؟ منم بخرم؟
اعظم مامان آوین
27 آذر 91 22:49
سلام .ماشالا دختر دوست داشتنی دارید .دومین آرشیدایی که در لینک دوستانمون قر ار دادیم ، خورشید کوچولوی شماست .خوشحال میشم شما هم به ما سربزنید . تا آوین وآرشیدا دوستان خوبی برا هم باشند
مامان آرمیتا
1 دی 91 3:28
من اناري مي كنم دانه به دل و به دل مي گويم خوب بود اين مردم دانه هاي دلشان پيدا بود يلدا مبارك
soli مامان ادرینا
2 دی 91 12:45
ای جونم به دخمل ناز که اسباب بازیهاشو هم دوست دارههههههههههه افلیننننننننن غرق در بازی کردنیی خیلی باحالی ارشیدای گلمممممم بوسسسسسسسسسسسس
مامی آوید
2 دی 91 17:12
بازم اومدم ولی آپ نیستی...بوسسسس
الهام مامان آوینا
2 دی 91 21:58
سلام. کوتاهی موهای ارشیداجون را تبریک می گم. ولی خیلی بیشتر از من کوتاه کردی . من که ده روز بیشتر نیست گذشته دوباره موهای اوینا میاد تو چشمش!!!!!!!!!!!
اتنا مامان روشا یدونه
2 دی 91 22:14
خیلی لباست بهت میاد عزیزم .
مامان محمد و ساقی
2 دی 91 23:12
سلام عزیزم.خوبین تازه حالا شروع شده مامانی یه ریخت و پاش هایی میکننفقط دلم میخواد همین الان از خونمون یه عکس بزارم ببینین واما عکسهاوخیلی جیگر شده.این خاله ریحانش چیکار میکنه با این جیگملی.خدا حفظش کنه
مامان شهراد
3 دی 91 10:16
سلام سمان جون. الهی من بگردم این آرشیدای نازمو. چقد ماشاالله جیگره. بوس واسه هردوتاتون.