آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 29 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

مسابقه تصویری کوشولوها

1391/9/7 1:30
نویسنده : سمانه
733 بازدید
اشتراک گذاری

آپلود عکس کوچولوهای فارسی

آرشیدا هم تو مسابقه شرکت کرده دوستان.

اگه دوست داشتین بهش رای بدین. برای رای دادن بایدبرید توی نظرات و حتما آدرش وبلاگ یا میلتون رو بدین و به 3 نفر  رای بدین.

آرشیدا تو گروه 13 هست و شمارش 1124 هست.

اینم عکس آرشیدا:


اینم لینکش:

http://meysamak.blogfa.com/post-710.aspx

 

بوس برای همه دوستای مهربونمون.قلبماچماچماچ

 

پی نوشت: آرشیدا توی 150 عکس که توی مسابقه شرکت کرده بودن رتبه 16 هم رو از آن خودش کرد.هورا

ممنون از همه اوناییکه بهش رای دادن.قلبماچقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

zizigo0ol0
7 آذر 91 16:38
akhiiiiiiiiii kocholooooooooo
الهام مامان آوینا
7 آذر 91 16:58
عزیزم رای دادم. انشاا... برنده بشی
خاله ریحان
7 آذر 91 17:52
رای دادیم مامانشششششششششش.... الهی دورش بگردم چقد نازه این دخمل
آتنا مامان روشا
7 آذر 91 22:39
سلام . روشای من شیر خشک اس ام ای پروگرس میخورد ولی چند وقتی بود پیدا نمیکردیم برای همین سفارش دادیم از قزوین برامون 20عدد ارسال کردن ولی حالا روشا مریض شده وبردیم دکتر گفته روشا به پروتئین شیر گاو حساسیت داره باید شیر خشکش عوض بشه اگر خودتون یا کس دیگری رو میشناسید که این شیر خشک رو میخواد همش تاریخ داره و پلمپ شده است بگید تا براشون بفرستیم چون تا بازار هم کمیاب شده. مرسی.
راحله
8 آذر 91 20:41
وای چه جیییییییییگری عجب هندوانه خوش رنگ و بوویی جوووووون میده درسته قورتش بدم: X به عروس گلم رای دادم سمانه جونم
راحله
9 آذر 91 16:40
دوباره رای دادم عزیزم ولی من قبلا رای داده بودم شاید تایید ش نکرده بودن! امیدوارم برنده بشه عروس گلم
مامی آوید
10 آذر 91 14:53
سمانه جون عکسا واسه من باز نمیشه...به سه نفر باید رای بدم...چندمین باره که دارم میرم ولی نمیتونم عکسارو ببینم...
آتنا مامان روشا
11 آذر 91 11:40
من رای دادم ولی اول اشتباهی به 1123 رای دادم وبعدا به 1124 رای دادم . ان شا الله برنده بشه آرشیدا خوشگلم