آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

24 روزگی آرشیدا

1391/2/7 2:06
نویسنده : سمانه
867 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. امروز من 24 امین روز زندگیم رو آغاز کردم. با ورودم به زندگی مامان و بابا علاوه بر خستگی و بی خوابی براشون شادی و نشاط هم آوردم.

خیلی دوسم دارن و هر کاری میکنن که من خوشحال باشم و همه چیم رو به راه باشه. ولی خوب بعضی موقعها من لج میکنم و اذیتشون میکنم. دست خودم نیست نمیتونم بگم چی میخام مجبورم گریه کنم تا خودشون بفهمن.

تازگی ها براشون لبخند میزنم که خیلی خوشحالشون کرده. دیروز هم منو بردن دکتر و همه چیم خوب بود خدا رو شکر. وزنم هم 3900 شده بود. آقای دکتر کلی خوشحال شد و مامانی رو تشویق کرد که شیرش خوبه و منم دارم خوب وزن میگیرم.

اینم چند تا عکس جدید:

آپلود فایل و عکسآپلود فایل و عکسآپلود فایل و عکس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ترنم
5 اردیبهشت 91 19:05
ووووویی سمان جون چه خوردنیه این جوجو......چه لباس خوشرنگی داره...ماشالاااااااا به موهای صافش......من اگه بیام بابلسر می خورمش
مامان شیدا
5 اردیبهشت 91 19:23
سلام به دنیای ما هم سر بزنید . بد نمیگذره ...
مامان پوریا و آریا
5 اردیبهشت 91 20:42
سلام خدا برات حفظش کنه ماشاالله ملوسه و تو دل برو
nayere
10 اردیبهشت 91 19:47
سلام سمانه جون چقدر جیگره این ارشیدا از طرف من ببوسش:
زهره مامان آریان جون
11 اردیبهشت 91 22:44
وای چه دخمل نازی دارید. خدا حفظش کنه. چه موهای پرپشتی داره عروسک. ببین چه ملوس خوابیده.مامانی ببوسش