آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

1 ماهگی آرشیدای من

1391/2/12 2:07
نویسنده : سمانه
439 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دختر نازم یک ماهه میشه.

انگار چند ماه گذشته ولی خدا رو شکر میکنم که از پس بچه داری براومدم.

امروز قراره یه کیک بگیریم و 1 ماهگی آرشیدا رو با همسرم جشن بگیریم.

8 اردیبهشت هم خانواده همسرم یه جشن برای تولد دخترم گرفتن که کل جشن رو خانمی خواب بود.

امروز هم بد لج شده و تا میذارمش زمین گریه میکنه و حتی وقتی خوابه میخاد تو بغلم باشه.

اینم عکسای جدیدش:

آپلود سنتر عکس رایگان

 

آرشیدا تو جشن خودش

آپلود سنتر عکس رایگان

 

مامانی نمیخای به من شیر بدی؟؟؟؟

آپلود سنتر عکس رایگان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان خورشيد
12 اردیبهشت 91 7:52
واي مباركه. چه دختر نازي داريد. الهي هميشه سلامت باشه. الهي از لحظه لحظه بزرگ شدنش لذت ببريد.
مامي نسيم ( مامان ملودي )
12 اردیبهشت 91 10:35
مبارك باشه خاله جون انشا الله تبريك يك سالگي نه صد سالگيت و بهت بگيم . بوس خوشكل خانم
سوسن
12 اردیبهشت 91 11:33
آرشیدای عزیزم تولد 1 ماهگیت مبارک باشه ایشالا صد سال زندگی کنی و همیشه شاد و سلامت باشی. سمانه جون مراقب خودت و دخمل خوشلمون باش. بوس بوس بوس
سحر مامان بهار
13 اردیبهشت 91 20:58
وووووووووای خدای من هزار مرتبه شکر مبارکت باشه عزیزم خیلی خوووشگلهههههههههههههه
مبین فرفری
13 اردیبهشت 91 21:36
وای خدای من عگس آخری خیلی جالبه
راحله
14 اردیبهشت 91 20:42
ای جووووووووووووونم قربون عروس نانازم بشم من تپلی خالهههههههههههه
یک ماهگیش هم مبارک


خاله ریحان
15 اردیبهشت 91 14:33
نازی نگا کن اون عکس طلب کاریشو...دو روزتم بود دست به کمر شیر میخوردی!!
خاله سمیه
27 اردیبهشت 91 9:21
خیلی نازه سمان الهی قربونش برم خوابیدنش چه باحاله خدا نگه داره برات الهی مثل خودت صبور و وفادار و باهوش بشه
خاله سمیه
27 اردیبهشت 91 9:23
الهی خدا حفظش کنه الهی مثل باباش نماز خون و مثل مامانش صبور و باهوش بشه