آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

دو ماه و نیمگی آرشیدا

1391/3/30 14:23
نویسنده : سمانه
610 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام .

من اومدم که از خاطرات این چند روز آرشیدا بگم.

پدر جون و مادر جون آرشیدا رفتن و من و بابایی کلی دلمون گرفت.

راستی روز 24 ام تولد من (مامان آرشیدا ) بود و یه کیک گرفتیم و یه جشن 5 نفره گرفتیم.

آرشیدا هم موقع عکس گرفتن بد اخلاق شد و همش گریه کرد.

یه عکسش  که از همه بهتر شد رو میذارم.

8pic.ir     مكاني براي آپلود رايگان فایل های شما

امشب هم بابایی داره برای کارش میره تهران و عمه سمیرا اومده پیشمون که تنها نباشیم. الانم داره باهات بازی میکنه.

اینم چند تا عکس جدید آرشیدای نازم:

8pic.ir     مكاني براي آپلود رايگان فایل های شما

 بعد از تولد در حالیکه از خستگی بغل مادر جونش خوابیده

 

 

8pic.ir     مكاني براي آپلود رايگان فایل های شما

 آرشیدا در حال رانندگی

 

 

8pic.ir     مكاني براي آپلود رايگان فایل های شما

 آرشیدای نازنازی

 

 

8pic.ir     مكاني براي آپلود رايگان فایل های شما

 آرشیدای شیطون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

الهه مامان روشا جون
31 خرداد 91 11:43
سلام سمانه جون.با تاخیر تولدت رو تبیک میگم.ایشاالله 120 ساله بشی.آرشیدا جونم چی کار میکنه؟خوبه؟از جای من 3 تا ماچ آبدارش کن.بهمون سر بزن خوشحال میشیم.
عمه سمیرا
31 خرداد 91 23:41
عمه قربونش بره چه ناز خوابیده دخملمممممممممم آرشیداجون گواهینامه دارییییییییییی بووووووووووووووووووووووووووووووووووس
خاله ریحان
1 تیر 91 1:09
خاله قربونت بره هر روز برای تو مبارک...کوچولویی دیگه...حالا حالاها جشن داری
الهه مامان رادین
1 تیر 91 23:23
سلام. تبریک میگم تولدت رو سمانه جون....ایشالا 120 ساله بشی یه جشن 50 نفره بگیرین با بچه ها و نوه ها و نتیجه ها و ....هههههههه...چقدم آرشیدا دوس داشتنیه
مامان تسنیم
2 تیر 91 23:25
سلام دوست عزیز آخی چه خوبه دوستای جدید پیدا میکنم که نی نی هاشون همسن تسنیم هستن چه دخمل نازی دارین کارهایی هم که ازش نوشتین شبیه کارایی که تسنیم میکنه کلی با باباش کیف میکنن دوتایی
مامان آوینا
3 تیر 91 12:13
سلام. بهتون تبریک می گم بابت دختر نازی که دارید. دختر ما هم متولد 2 فروردین 91 هست. من شما را جزء همکلاسی های دختر گلمون لینک می کنم. انشاا... که دوستای خوبی باشن برای هم... و ما مادران هم همینطور...
الهه مامان روشا جون
3 تیر 91 22:26
سلام عزیزم.من آپم.
مامان تسنیم
5 تیر 91 22:15
سلام برو خصوصی
الهه مامان روشا جون
6 تیر 91 4:30
روشا جون در مسابقه ني ني خانه دار شركت كرده دوست داشتين راي بدين .اين هم نشاني اش: http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php
sia kia
7 تیر 91 9:28
سمان جون تولدتتتتتتت مبارکککککککککک بیا شمعارو فوت کن تا صد سال زنده باشیییییییی همیشه در کنار شوشو و ارشیدا جون حس خوشبختیت کامل باشه عزیزم این شیطون چه خوش تیپ هم رانندگی میکنهههه ایجانننننننن اولین عکسش چه چهرش متفاوت شده بوسسسسسسسسس
راحله(مامان هوراد)
11 تیر 91 16:02
عزیزممممممممم سمانه جونم کمی با تاخیر تولدت مبارککککککککک ماشالله به ارشیدا گلی دست فرمونشم حتما خیلی خوبه
آتنا مامان روشا
12 تیر 91 10:36
ببخشید من قبل از اینکه نظردوم رو بخونم ازتون سوال پرسیدم .خوشحالم که سمیه ما رو با هم آشنا کرد. ممنون ان شا الله شما هیچ وقت کسالت نداشته باشید و همیشه سالم و سلامت باشین