آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

ورود آرشیدا خانم به خونه

1391/1/28 2:05
نویسنده : سمانه
585 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان.

قبل از هر چیز تشکر میکنم از دوستانی که تولد آرشیدای من رو تبریک گفتن و برای همه آرزوی بهترینها رو دارم.

ما اومدیم به خونه. بالاخره بعد از 2 ماه که من از خونه دور بودم و بعد از 2 هفته از ورود آرشیدا ی نازم به جمع خانواده علی رقم اصرار های پدر و مادرم برای بیشتر موندن، ما به خونمون برگشتیم.

خدارو شکر دختر گلم زود به آب و هوا عادت کرد و هنوز که مریض نشده و خوبه.

عمه سمیش هم پیشمون مونده و کمکمون میکنه.

دخترم رو امروز گذاشتیم پیش عمش و با بابایی رفتیم خرید. اونم از خواب بیدار نشد تا بیایم.

امروز هم برای بار دوم تو خونمون میبرمش حموم.

اینم عکسای امروز آرشیدای من:

آپلود فایل و عکس

آپلود فایل و عکس

آپلود فایل و عکس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آتین
28 فروردین 91 18:25
آخی نازی قدمش مبارک
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
28 فروردین 91 23:08
سلام.مبارکه خانومی.به دنیا خوش اومدی آرشیدا جون.
لیلی
29 فروردین 91 8:34
سلام سمان جون لیلی هستم دوست روزای اول بارداری قدم آرشیدا خانم مبارککککککککککککککک خیلی ناز و دوست داشتنیه.همیشه در کنار همدیگه شاد و خوشبخت باشید
دلارام
2 اردیبهشت 91 22:00
سلام سمان جون تبریک میگم .دلارام هستم از نی نی سایت. مه یاس منم به دنیا اومد.15 فروردین. ایشالا که قدمش برات خیر باشه.
آیدا مامان دیانا
5 اردیبهشت 91 18:34
خیلی عسل طلاست این دخمل انشاالله همیشه سلامت باشه
نایسل
25 اردیبهشت 91 18:21
وای خدای من چقدر نازه