آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

خنده های آرشیدا

1391/3/26 14:23
نویسنده : سمانه
559 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر نازم و دوستای گلم.

از آرشیدا بلا بگم که این روزا شیطون تر شده و صداهای باحالی از خودش درمیاره.

وقتی باهاش حرف میزنیم و صدا در میاریم ذوق میکنه و دست و پا میزنه و صدا درمیاره از خودش.

الانم پدر جون و مادر جونش اومدن دیدنش. دو روزه که اینجان و حسابی باهاش بازی میکنن و آرشیدا هم کیف میکنه.

منم خیلی خوشحالم این روزا. چون هم پدر مادرم اومدن پیشم هم اینکه آرشیدا داره خیلی تغییر میکنه و هر روز کارای جدید میکنه که آدم رو سر ذوق میاره.

عروسکا و جغجغه هاش رو با دستش میگیره و تکون میده. وقتی باهاش حرف میزنی جواب میده. خیلی نفسه. میخام بخورمش.

خدا رو شکر میکنم واسه دادن آرشیدا به من و همسرم و از بودنش واقعا شادم.

اینم چند تا عکس امروز صبح آرشیدا که از خواب پا شده و وقتی پدر جونش باهاش حرف میزد دست و پا میزد و میخندید.

فیلم هم از حرف زدنش گرفتیم حیف که نمیشه گذشت.افسوس

آپلود سنتر عکس رایگانآپلود سنتر عکس رایگانآپلود سنتر عکس رایگانآپلود سنتر عکس رایگان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله ریحان
26 خرداد 91 18:49
پس حسابی خودتو لوس میکنی و تو دل همه جا میکنی جای من خالیه همچین بچلونمت اشکت در بیاد
الهه مامان روشا جون
26 خرداد 91 23:02
جونممممممممممممم فدای اون خندیدنت آرشیدا گلی.مامانی راست من آپم بیاییید پیشمون.
نسترن(یک عاشقانه آرام)
27 خرداد 91 11:55
الهییییییییییییی خاله فدات بشه الهییییییییییییییی هیچوقت هیچ غمو غصه ای نداشته باشی....
سمیرا
27 خرداد 91 13:48
قربون خندیدنت بشه عمه ،مادرجون وپدرجونتو دیدی حسابی خوشحالی دیگه عزیز عمه
ایشالا همیشه خنده رولبات باشه خوشکلللللللللللللللللللللللللللللللم ،نازیییییییییییییییییییی


سوسن
28 خرداد 91 20:12
عزیزمممممممم چقدر خوش خنده س دخترمون. اول صبح و خنده های شیرین آرشیدا جون و شیرین کاریاش حسابی به مامان و بابا جونش حال داده. ایشالا همیشه خنده بر لباش باشه. سمانه جون روی ماهش رو از جانب من ببوس.
سیا کیا
29 خرداد 91 15:59
نانازمونووووووووو ایشالا همیشه خنده رو لباتون باشه سمان جونم ویانای من هر کار میکنم اسباب بازیاشو دست نمیگیرههههههههه به جام این خوشگل رو ماچشششششش کن
الهه مامان رادین
30 خرداد 91 17:19
جقد نازه و وقتی میخنده کلی نازتر میشه ...خدا حفظش کنه
بهـــــــــــــار
5 تیر 91 23:28
ای جونممممممممممممممم چه ناز شدههههههههههه