آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

تولد غیر منتظره

1391/1/23 13:58
نویسنده : سمانه
796 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. من با یه عالمه خبر جدید اومدم.

شرمنده که خیلی دیر شد دخترم وقت نمیداد که بیام.

من هم بالاخره مامان شدم. تو روز 12 فروردین به صورت کاملا غیر منتظره دخترم رو با روش سزارین بدنیا آوردم.

خاطره زایمانم رو توی پست بعدی میذارم.

امروز دختر من که اسم قشنگش آرشیدا ست( بمعنای بانوی درخشان آریایی) 10 روزه شد.

نگهداری ازش واقعا سخته ولی به شیرینی هاش میارزه.

وقتی در آغوشش میگیرم همه دنیا رو فراموش میکنم و غرق لذت میشم.

خدا رو با تمام وجودم شکر میکنم که این فرشته کوچولو رو به ما هدیه داد.

این 10 روز واقعا سخت گذشت ولی گذشت. روزهای خوب در انتظار من و همسر عزیزم و آرشیدای ماست.

آرشیدا خورشید زندگی ماست. از همسرم ممنونم که این روزها کنارم بود و با تموم وجودش ازم حمایت کرد. با گریه هام گریه کرد و با خنده هام خندید.

تنها آرزوم بعد از سلامتی آرشیدا اینه که بتونیم براش پدر و مادر خوبی باشیم و خوب تربیتش کنیم.

خدایا به من و همسرم این توانایی رو بده.

این عکس دومین روز تولد آرشیدا خانم

آپلود سنتر عکس رایگان

 

اینم عکس سومین روز تولد آرشیدا گلی

 

آپلود سنتر عکس رایگان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان آدرینا
23 فروردین 91 1:28
سلام , تولد دختر گل تون رو تبریک میگم. ما هم خوشحال میشیم به وبلاگ ما سری بزنید. می تونم شما رو توی لینک دوستان آدرینا قرار بدم؟
مامان رومینا
24 فروردین 91 20:34
مبارکه مبارکه مبارک .آرشیدا جون به زمین خوش اومدیمامانش خسته نباشی میدونم که این روزا حسابی خسته ای اما یه خستگی شیرین
خاله مینا
16 اردیبهشت 91 17:52
عکسهای زیبای یک ماهگی ارشیدا جون را دیدم الهی که خدا حفظش کند از راه دور میبو سمش