آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

ورود به ماه هفتم

1390/10/7 23:51
نویسنده : سمانه
1,115 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر ناز نازی من. خوبی عزیزم؟؟؟

ورودت به ماه هفتم جنینیت رو تبریک میگم خانمی.

دیگه داره شمارش معکوس شروع میشه و روزهای انتظارمون 2 رقمی شده.

روزی چند دفعه خودمو وزن میکنم که زیاد اضافه نکنم. تا حالا که خوب بوده شکر خدا.

خیلی دوست دارم لحظه دیدارمون زودتر بیاد و روی ماهت رو ببینم.

بابایی هم ماموریتش به خاطر مسایلی طولانیتر شد و 4 روز دیگه میاد.

دلم براش تنگ شده. اگه جور بشه بابا بیاد چند روز مرخصی میگیره بریم برای شما وسایل خوشگل بگیریم.

وای میمیرم برای خرید واسه دختر نازم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله ریحان
8 دی 90 11:00
منم بیام خرید؟؟؟
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
14 دی 90 13:44
دیگه چیزی به دیدن نازترین دخمل دنیا نمونده.
بهار(مامانی شهراد)
14 دی 90 15:37
سلام دوست جونی◕‿ ◕یه پست برفی دارم✲ منتظرتم (●̮̮̃•̃) /█\ .Π.
مامان فندوق
15 دی 90 21:40
سلام عزیزم ایشالله زودی نی نی بیاد تو بغلت که از دل شوره و تنهایی راحت بشی خیلی کیف میده برای نی نی چیز بخری من که همه چی خریدم حالا حوصلم سر میره
خاله ریحان
23 دی 90 17:01
قرار نیست آپ بشه؟؟!!


از وقتی اومدیم خونمون خیلی سرمون شلوغه خاله ریحان. همین روزاس که یه آپ اساسی بشه با کلی عکسای خوشگل.