آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

خواستنت از خدا

1390/5/17 10:44
نویسنده : سمانه
416 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزترینم.ماچ

الهی مامان فدات بشه که الان نزدیکترینی به من و چقدر ازین بابت به خودم میبالم و به بابایی پز میدم.

مامانی برات بگه که مامان و بابا بعد از 3 سال عقد(نامزد بودن) توی اسفند ماه 1388 با هم رفتن زیر یه سقف کوچولو..

تا وقتیکه 1 سال و 2 ماه از زندگیشون گذشته بود همیشه حرف تورو میزدن ولی از اینکه نتونن خواسته هاتو برآورده کنن و خوشبختت کنن میترسیدن.

تا وقتیکه من به بابایی اصرار کردم که وقتشه که تو بیای. اونم از بس نگران بود راضی نمیشد پس تصمیم گرفتیم استخاره کنیم.

زنگ زدیم به حاج آقا اونم استخاره گرفت و گفت "اونی که داره میاد قبولش کنین خدا آیندش رو اصلاح میکنه."

نمیدونی منو بابایی چقدر خوشحال شدیم که خدا باهامونه.

 

خلاصه اردیبهشت 90 من رفتم و آزمایشهای قبل بارداریو دادم.

تا تصمیممون رو عملی کنیم تیر ماه شد. تیر ماه که ماه تولد بابایی بود با سلام و صلوات و دعا و راز و نیاز تو رو از خدا خواستیم.

31 تیر هم بابایی رفت ماموریت و من 1 مرداد فهمیدم که تو اومدی توی دلم.

خدا خیلی مارو دوست داشت که تو رو زود به ما داد.

 

مامانی تو هم هول بودی که زود تر بیایا!!!!

الهی قربونت برم.قلب


 

ms1zs1g8z46sjabd6umv.jpg

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آریان جون
17 مرداد 90 17:41
به سلامتی امیدوارم که یه بچه صحیح و سالم و البته زیبا خدا بهتون بده. خیلی مواظب خودت باش مامانی آخه اولا خطرناکه.من خودم تمام نه ماه دکتر بهم استراحت داد
شیوا بیکی
17 مرداد 90 19:56
سلام. انشاا... بچه تون همیشه صحیح و سالم باشه و زیر سایه شما باشه. قسمت خواستنت از خدا به صورت علامت سوال است!!!!!