آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

درد و دل مامان تنها

1390/5/15 1:14
نویسنده : سمانه
477 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامانی. قلب

این اولین چیزیه که بعد از به وجود اومدن تو مینویسم.

من 16 روزه که فهمیدم تو توی دل مامانی.

اولاش مطمئن نبودم تا دوباره آزمایش دادم و دیگه مطمئن شدم که هستی. نمیدونی چقدر خوشحال شدم. نمیدونی چقدر از خوشحالی گریه کردم.گریه

خیلی دلم میخواست که باباییت کنارم بود و با هم شادی میکردیم ولی اون ماموریت بود مامان از روز اول با تو تنها بود. البته از بابایی دلگیر نباش. بابایی داره کار میکنه و دوریه من و تو رو تحمل میکنه که پول دربیاره و برای تو لباسا و اسباب بازیهای قشنگ بخره....تشویق

خوشگل مامان اولین کسایی که فهمیدن تو اومدی تو دل مامان، مادر جون و پدر جون بودن. خیلی خوشحال شدن و ذوق کردن.

بابایی 3 روز دیگه میاد و باهات حرف میزنه و نازت میکنه، بیچاره دلش واسه تو داره ضعف میزنه. خیلی ناراحته که تو این موقعیت قشنگ پیشمون نیست.

عزیز مامان 9 روز دیگه میرم سونوگرافی ازت خواهش میکنم زود بزرگ شو و خودتو به مامان نشون بده که دلم آروم بگیره.

وقتی ببینمت و صدای قلب کوچولوی نازت رو بشنوم آروم میشم. خیلی دوست دارم نفسم.

بدون که دیگه نفسم به نفست بنده عسل مامان.

پس مواظب خودت باش و خوب رشد کن و بزرگ شو و جاتو توی دل مامان محکم کن.ماچ

الهی قربونت برم.

hv8h1el6ufepxbeemw4.jpg

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ماهان عشق ماشین
17 مرداد 90 0:05
ایشالا به سلامتی و شادی.
nayere
11 مهر 90 21:30
سلام عزیزم مبارک باشه مراقب خودت وکوچولوی شیشه ایت باش





مرسی نیره جون. بازم به ما سر بزن.
آتنا مامان روشا
12 تیر 91 10:33
سمانه جون من به وبلاگ دخترن قبلا سر زده بودم من شما رو لینک میکنم . دختر نازی دارین خدا حفظش کنه.در ضمن میخواستم ببینم شما دوستی به نام سمیه قنبری ندارین؟