آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

دختر تپولی من

1390/7/30 18:39
نویسنده : سمانه
518 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگ من.

 

خوبی نازنازی من؟

مامان دلش برات یه ذره شده خوشگلم.

 

شما میدونی تو سونوی قبلی ( ٢٤ مهر) قدت ١٦ سانتی متر و وزنت ١٧٥ گرم بود!!!

 

تازه نسبت به نینیهای هم سن خودت وزنت بیشتره عسلم. قربون اون دست و پای تپلت برم من.

 

 

عزیزکم دیروز با بابایی رفتیم واست یه بادی شلوار و یه جوراب عروسکی خریدیم. خیلی نازن....

 

 

آپلودسنتر آپ98

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

راحله
30 مهر 90 19:35
نینی خوشکل خاله میدونی تاریخ تولدت با تولد پسمل من تو یه روزه؟؟؟؟ عروس خودمیییییییییی بووووووووس تپلی هم که هستی خاله هم عاشق نینی تپلیه
نارینه
1 آبان 90 22:58
مبارکه نااااااااااازن
خاله ریحان
2 آبان 90 0:19
لباساشوووووو... فکر کن دست و پای تپلش از اون تو بزنه بیرون...
مامان آریان جون
3 آبان 90 22:38
لباسای نو مبارک.امیدوارم صحیح و سالم به دنیا بیای و به سلامتی استفادشون کنی. ممنون که به ما سر زدید
سمیرا
23 آبان 90 19:54
به به چه مامان خوش سلیقه ای
خاله مینا
3 آذر 90 18:04
روزی که بدنیابیایی حتمابارون میادولی ابری در اسمان نیست....اخه این فرشته هاهستند که گریه میکنند چون یکی از اونا کم میشود .....


ممنون خاله مینا. لطف کردی به ما سرزدی.

خاله جمیله
3 آذر 90 18:16
زندگی توام با رنج واندوه و .....هست اما ارامش نیز هست شادی هست رقص هست خدا هست و تولد هر کودک نشان ان است که خدا هنوز از انسان نا امید نشده است


مرسی خاله جمیله. ممنون از اینکه به وبلاگ نینی من سر میزنی.بوسسسس