آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

رویش چهارمین مروارید

1391/12/18 1:29
نویسنده : سمانه
671 بازدید
اشتراک گذاری

پریشب خیلی بد خوابیدی. 11 شب خوابیدی و 1 بیدار شدی و به هیچ وجه زیر بار خوابیدن نرفتی و مجبور شدم برقا رو روشن کنم و باهات بازی کنم تا 4.5 که دیدم خیلی چشمات رو میمالی به زور و گریه خوابوندمت. گریه

طبق عادت دندونهای قبلیت و تب چند روز پیشت حدس زدم که باید فردا منتظر دندون جدیدت باشم.

و همون طور که حدس زده بودم فردا (16 اسفند)دیدم تیزی دندون چهارمت( بالا سمت راست) زده بیرون.لبخند

اون شبش هم خوابت خوب نبود و دیشب رو بعد از 2 شب خوب خوابیدی شکر خدا.فرشته

الان 4 تا دندون داری که هر کدوم یه اندازه هستن. چون با هم در نیومدن.نیشخند

ایستادنت خیلی بیشتر شده و راه رفتنت هم همون 4 تا قدم رو روزی چند بار میری. ولی اگه یه دستت رو بگیرم قشنگ تو خونه راه میری و خسته هم نمیشی.خیال باطل

برست رو برمیداری و روی موهای من میکشی. گوشی تلفن رو برمیداری و میدی پدر جون.چشمک

عینک مادر جون رو برمیداری و میذاری جلو چشم خودت. خیلی کارای بامزه دیگه هم میکنی که یادم نمیاد. خیلی خوردنی و شیرین شدی خلاصه.قلبماچماچماچ

اینم چند تا عکس که امروز ازت گرفتم.

آرشیدا در حال مطالعه

بقیه عکسها رو در ادامه مطلب ببینید.

 

 

 

خودش کتاب برمیداره از قفسه و ....

 

تا جایی از بدنش رو لخت ببینه خودشو میکنه.وقت تمام

 

اینم دست زدنشتشویقتشویقتشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

lمامان تسنیم
20 اسفند 91 8:20
ماشاالله مبارکت باشه گل خانوم ما که همچنان یک عدد تسنیم بی دندون داریم
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
20 اسفند 91 23:13
آرشیدا جونم دندون نو مبارک.راه رفتنت مبارک.ایشالا بتونی با این قدمها روزی به موفقیتهای بزرگی برسی.


مامان محمد و ساقی
21 اسفند 91 1:40
سلام عزیزم ایشا... بقیه دندوناش راحت تر دربیاد چه بافت خوشگلی پوشیده ماشا... بزرگ شده.برای خودش داره خانمی میشه
آتنا مامان روشا یدونه
21 اسفند 91 14:05
چهارمین مروارید دختر خوشگلمون مبارکه . شیطونی هاشم شیرینه ماشا الله
خاله ریحان
23 اسفند 91 10:00
نظر ما کو پس آبجی خانوم؟!!
خاله ریحان
23 اسفند 91 23:54
یعنی تو گوشتالوئه خاله ای...بربری! بخورمت موشتک نفسک جیگرک شکر پنیر
مامان محمد و ساقی
25 اسفند 91 15:56
سلام ممنون که اومدی من هم پیشاپیش نوروز رو تبریک میگم دوست خوبم ای کاش از آذشیدا برام عکس میفرستادی تو متولدین فروردین میزاشتم
نرگس مامان باران قلنبه
2 اردیبهشت 92 10:13
سلام عزیزم امیدوارم هر روتون پر از شادی باشه من یه دخمل کوچولو دارم که تو جشنواره عکس آتلیه سها شرکت کرده خیلی دلش میخواد اول بشه ممنون میشم اگه به وبلاگمون بیایی و به لینک مستقیم آتلیه بروید و امتیاز 5 رو بهش بدید خیلی وقتتون رو نمیگیره با تشکر