آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

مدل جدید شست پا خوری

1391/12/20 1:33
نویسنده : سمانه
2,291 بازدید
اشتراک گذاری

آرشیدا جونم بابایی چند روز دیگه میاد و ما 3 تایی میریم ددرا.نیشخند

واسه اومدن بابات لحظه شماری میکنم عزیزم. میدونم توام دلت خیلی تنگه براش.

از اینکه هروقت فیلمش رو میبینی میخندی و دستت رو دراز میکنی سمتش معلومه.

این روزها دوباره بداخلاق و کم خواب و کم اشتها شدی. فکر کن چقدر مورد داری به قول خاله ریحان ستاره دار شدی.ابرو

جیگر من رو خون میکنی تا 2 قاشق غذا بخوری. آخرش هم غذا میره توی سطل آشغال و شما پیروز میشی.کلافه

دیروز نشسته بودی خم شدی و شست پاتو خوردی منم غش کردم از خنده. شمام از خنده من خندیدی. از دیروز تا میای پاتو بخوری قبلش میخندی و به من نگاه میکنی. فدات بشم بلای من.قلب

دیروز که تو کوچمون عروس داماد آورده بودن و بزن و برقص بود بردمت از پنجره بیرون رو نگاه کردی و با دستات نای نای کردی. برای اولین بار بود کلی ذوق کردم.لبخند

لی لی لی حوضک هم خیلی دوست داری و میخندی. کف دست منم میگیری و انگشتت رو میزنی بهش که یعنی برات لی لی لی حوضک بگم.

وقتی میگم چیزی رو بده ،سمتم دراز میکنی ولی سفت میچسبیش که ازت نگیرم. خیلی زرنگی.مژه

دیگه چیزی یادم نمیاد.

اینم چند تا عکس:

بقیه عکسها رو در ادامه مطلب ببینید:

 

من گیر کردم مامانی بیا درم بیار.( با جیغغغغغغغغغغ)قهقهه

 

پدر جون دستتو بردار بذار فقط یکم پارش کنم.تعجب

ارکست سمفونیک آرشیداهورا

شست پا خوری مدرننیشخند

این هم نمونه پست مدرنقهقههقهقههقهقهه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان آریسا
20 بهمن 91 2:24
نفسی نفسسسس بخورم تورو عسلممممم
راحله
20 بهمن 91 16:32
سلام عزیزم ی مسابقه وبلاگی درست شده شما هم دعوت شدین ی سر به وبم بزن ... ممنون
الهام مامان آوینا
20 بهمن 91 16:34
خاله جووووووووووووووووووون اینطوری پیش بری چیزی ازت نمی مونه کم کم کم کم خودت را خوردیا...... شما هم به همراه گروه ارکست تسنیم دعوتید .. اصلا چطوره با هم دیگه یه گروه ارکست بزنید دیگه.... ای بابا میدونی چه سمانه چون... بچه هایی که دکتر محمدی بدنیاشون اورده اینطورین... باوووووووووووووووور کن... مشکل از خانم دکتر محمدیه............
خاله ریحان
20 بهمن 91 17:13
خو بچه مگه تو نرم تنی!!!آخه چرا میپیچی به خودت...!!پاتو نخوری میگن آرشیدا دهن نداشت؟!! ولی خودمونیم سمان انعطافشم به خالش رفته!!!
memol
20 بهمن 91 19:26
داری وسوسم میکنی همین حالا بیام خاستگاری ها
مامان شهراد
20 بهمن 91 20:39
ای جونمممممممممم، آرشیدا بدون کمک میتونه وایسته!!!!!!!!!!!!!!!! هزار ماشاالله دختر زرنگم
نانی
20 بهمن 91 21:35
ماشالله با چه مهارتی شصت پات می خوری بخورمت
مامان تسنیم
21 بهمن 91 9:17
جاااااااااانم چه با مزه شست پاشو میخوره حالا فکرکن تسنیم شست پای منو میخوره باید پام را قایم کنم همش اون عکس ارکسترش هم خیلی خوبه
راحله
21 بهمن 91 9:23
عزیز دلمممممممم هورادی هم همینجوری شست میخوره هههه جقدر با نمک و خوردنی شده سمانه جونم خودمم از طرف یکی از دوستام دعوت شدم و چیز زیادی در مورد مسابقه نمیدونم
درنا(مامان محمد رهام)
21 بهمن 91 11:13
عزىزمممم مىشه ما هم بىايم کنسرتتونحالا پاپ مىخونى ياسنتى من موندم اىن شصت پاهاتون چه مزه اى داره که همه نىنى ها اينقدر تلاش مىکنن بخورن
سحر
21 بهمن 91 16:33
عزیزم دخمل خیلی نازی داری خدا برات نگهش داره....من عاشق آهنگ وبت شدم توروخدا بگو کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟


لطف داری سحر جون. آهنگ خیلی خوشحالم با صدای محمد علیزاده هست.

آتنا مامان روشا یدونه
23 بهمن 91 16:24
الهی دخترمون که چه قدر دلتنگ باباشه . بیچاره بابایی چی میکشه از ندیدن این نازدونش خدا رو شکر تا چند روز دیگه همدیگرو میبینید و از دلتنگی در میاین
آتنا مامان روشا یدونه
23 بهمن 91 16:45
مامانی به مسابقه دعوت شدین . پیش ما بیاین
مامان ثمینا
25 بهمن 91 12:04
چه دختر ناناسی خوشمل من
سحر
26 بهمن 91 18:55
عزیزم یه بار دیگه بهت پیام دادم ممنون میشم جوابمو بدی....آهنگ وبت کی ایه؟؟؟؟؟ اسم آهنگ چیه؟؟؟خیلییییییییییییییی قشنگه

عزیزم آدرس وبتو ننوشتی که جوابتو بدم. اون بارم همینجا برات نوشتم. آهنگ خیلی خوشحالم با صدای محمد علیزاده هست.