آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 29 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

اولین بیرون رفتن آرشیدا با پاهای کوچولوی خودش

1392/1/4 1:25
نویسنده : سمانه
749 بازدید
اشتراک گذاری

یه خبر مهم.هورا

دیروز که دوم فروردین سال 92 بود من و آرشیدایی خونه تنها بودیم. ( پدر جون و مادر جون برای شیرینی خورون پسر خالم علی آقا به خونه خالم که شهرستانه رفته بودن)

منم ازین فرصت استفاده کردم و گفتم آرشیدا رو برای اولین ببرم بیرون که راه بره البته با گرفتن دستش نه به تنهایی. این شد که آماده شدیم و گفتم تا سر کوچه هم شده ببرمش.قلب

وقتی رفتیم بیرون و خودش راه میرفت خیلی خوشحال بود و به همه جا خوب نگاه میکرد فقط طبق عادت تو خونش هر جا یه آشغال کوچولو میدید زوم میکرد روش و میخواست برداره و بخورش. که منجربه نشستن چند بارش شد.کلافه

تا سر کوچه رفتیم و خورد زمین و دیگه برگشتیم ولی نیم ساعتی هم توی پارکینگ چرخید و کیف کرد.

کلید رو که ازش گرفتم درو باز کنم زد زیر گریه و دلش نمیخواست بریم خونه.مژه

اینم عکسها:

امیر طاها جون مهمون کوچولوی امروزمون

بقیه عکسها رو در ادامه مطلب ببینید:

 

 

مامانی بیا تو در آسانسور رو ببند بریم دیگه. ای بابا!!متفکر

 

 

این در چرا باز نمیشه؟؟از خود راضی

 

کلید رو بالاخره از مامانی گرفتم. آخه میترسم گمش کنه!!!ابرو

 

عجب هوای خوبیه. به مامانی بگم هر روز منو بیاره بیرون.نیشخند

میشه عکس نگیری زودتر بریم تو کوچه؟؟؟عینک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

راحله
4 فروردین 92 10:57
جووووووووونم الهی قلبون دخملی دردری بشم منچقدر ناز و خوشکل شده....چقدر قشنگ وایساده....یعنی این موجود کوچولو موچولو هم میتونه راه بره؟ خدااااا جوووونم لباسشوووووو سمان جووونم نه تهران نیستم اخر فروردین میرم تهران ولی قراره خانوادم چند روز دیگه خودشون بیان پیشم .
زینب السادات(مامان تسنیم)
4 فروردین 92 23:27
آفرین به مامان آرشیدا جون که زود زود میبرتش دد باز چه خوب که وای می ایسته ازش عکس بگیری من که دیگه از وقتی تسنیم راه میبره نتونستم یه عکس ازش بگیرم اصلا وای نمی ایسته تو عکس همه چیز هست جز تسنیم
مامان میعاد
6 فروردین 92 12:42
الهی چه دخمل نازی خدا براتون حفظش کنه دوست دارم منم درک کنم حس دختر داشتن رو
★ خاله مرجان ِایلیا ★
6 فروردین 92 16:47
عزیز دلم!اولین عیدت مبارک خانم کوچولوی خوشگل! به به بیرون رفتنم مزه میده ها!نه؟ همیشه به گردش باشی خانم کوچولو!!!! منو ایلیا به روزیم!
مامان آرمان ( خاله زری )
7 فروردین 92 11:22
ای جونم آرشیدا جوجوی خاله الهی من فدای قدم هات بشم ایالله که با پاهای کوچولوت قدم های بزرگی تو زندگیت برداری و همیشه موفق باشی به مامانی بگو هر روز ببردت ددرددر
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
11 فروردین 92 22:36
ای جان عزیزم فدای اون پاهای کوچولوت. پس مامانش کلی کیف کردی دخملیت باهات هم قدم شده
مامی آوید
28 فروردین 92 23:56
ای جانم خالههههههههههه....حالا دیگه با پاهای خودت میری ددر دودووور... چقدرم که سرحالی ماشالااااااا...گشتن رو دوست داری؟؟ خدایا این فرشته های کوچولو رو حفظ کننننننن