آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 29 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

شیطونک من

1391/12/21 1:28
نویسنده : سمانه
707 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان امروز 11 ماه و 9 روزشه.مژه

21 روز مونده تا اولین زادروز تولد خورشید زندگی ما.

امروز مامان و بابام سرکار هستن و منو آرشیدا با هم تنها بودیم.

دخمل خوبی بود. فقط سوپشو نخورد و اذیتم کرد. با هم رفتیم حموم. و اولین بار بود که توی حموم با آرشیدا منم خودم رو شستم. همیشه اول خودم حموم میکردم و بعد آرشیدا رو میاوردم تو حموم.

با تعجب بهم نگاه میکرد وقتی سرم کفی بود و میشستمش.

خلاصه اون تو وان آب بازی کرد تا منم خودم رو شستم. دخترم دیگه حسابی بزرگ شده و از پس خودش برمیاد.

امروز براش حلوا و مسقطی درست کردم که تو میان وعده ها بهش بدم.

داشتم ظرفا رو میشستم که اومد تو آشپزخونه و کابینت رو باز کرد. چیزی نگفتم و گذشتم کارش رو بکنه.

نتیجش رو توی عکسها ببینید.تعجب

بقیه عکسها رو در ادامه مطلب ببینید:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامی آوید
22 اسفند 91 0:32
مثل اینکه دخترمون به آشپزی علاقه داره سمانه جون... آخه فسقلی ، تو توی کابینتا چیکار میکنییییییییی؟؟؟؟؟ عاشقتممممم آرشیدااااااااااا
مجي مامان ماهان
22 اسفند 91 1:59
ووووووووي فدات بشم من كه همه كارات مثه ماهانه نميدوني كه چقد عزيزه سماننننننننننن همش تو خونه ارشيدا ارشيدا كاش پيش هم بوديم اونقد ميومدم پيشت كه ديگه در روم وا نميكردي خخخخ راستي زير نظري كه دادي برا ماهان پيغام گذاشتم برو بخوانش خخخخخخخ
مامان تسنیم
22 اسفند 91 11:03
امون از این بچه ها که یا تو کمدن مثل تسنیم یا تو کابینت مثل آرشیدا
مامان دینا جون
22 اسفند 91 13:29
ماشالا چه دخملی.خدا براتون نگهش داره.با افتخار لینکتون کردم.
آتنا مامان روشا یدونه
22 اسفند 91 15:08
ما شاالله دیگه خانومی شده . حالا کا بینت ریختناش مونده
خاله ریحان
22 اسفند 91 18:32
ای جونم خاللللللللللللله...دندونات منو کشته چرا مختلفه اندازش

مرسی خال جون. واسه اینکه یک ماه و نیم بعد از اون یکی درومده.هههههههههه

زهره مامان آریان
22 اسفند 91 23:44
رنده؟؟؟؟ آ[ه چرا از بین همه وسائل خطرناک تریناشو انتخاب می کنید شما وروجک ها
لیلا مامان بهاران
23 اسفند 91 1:29
ای جونم بهت که اینقدر جیگرییییییییی
★ خاله مرجان ِایلیا ★
24 اسفند 91 0:33
ای جانم!خانم کوشولو تو کابینت چی کار میکنی؟ عزیزممممممممممم! این لباس حلقه ایت چقد قشنگه دخترکوچولوی ناز!هزارماشالله! +انشالله حمام عروسیت خانم خوشگله! ++منو ایلیا هم به روزیم!
مامی آرمان (خاله زری )
24 اسفند 91 1:25
جووووونم آرشیدا گلی رو ببین . سمان جونم این کار هر روز آرمانه هر چی میگذره این وروجکا شیطون تر میشن . خدا حفضش کنه خیلی با نمکه
مامان یاشار
25 اسفند 91 15:34
ای جون دلم که رفتی تو کابینت. دیگه چیزی به یکسالگی عروسکمون نمونده. پیشاپیش تولدت و سال نو مبارک
ثمین
25 اسفند 91 23:32
سلام عزیزم لینک شدین! به جمع دوستان دنیای نفیس خوش اومدی
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
25 اسفند 91 23:43
سمانه جون تازه اول به هم ریختناشه هم چین در ساعت همه چی رو واست بریزه بیرون که نمیدونه میخوای چی کار کنی. یادمه یه روز مهمون داشتیم خیلی هم باهاشون رودربایستی داشتیم من همه جا رو مرتب کردم و همه چی سر جاش بود وقتی رفتم لباسامو عوض کنم شاید 5 دقیقه طول نکشید اومدم دیدم خونه کن فیکونه
مامان محمد و ساقی
27 اسفند 91 23:35
در لحظه اي که زيبا ترين ملودي ها ازآسمان جاري است به فردا گوش بسپار و دل انگيزترين موسيقي عالم را درياب ، آغاز سمفوني بهار مبارکباد http://www.niniweblog.com/upl/mohammadsaghi/13635281665.jpg
راحله
29 اسفند 91 12:47
وای خدا جوووووووووونم کلی خندیدم چقدر بلا شده عروسک من؟عااااشقشم