آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

8 ماهگی

1391/9/14 3:41
نویسنده : سمانه
833 بازدید
اشتراک گذاری

آرشیدای نازم 8 ماهه شد.هورا

باورم نمیشه 8 ماه تموم از بودنش کنار ما میگذره.

خدا رو شکر میکنم که یه فرشته کوچولو از آسمونا واسه ما فرستاد و زندگی شیرین من و باباش رو از عسل هم شیرینتر کرد.مژه

اگه این فرشته کنارم نبود نمیدونم چجوری میتونستم دوری های یک ماهه همسری رو تحمل کنم.ناراحت

خیلی دوسشون دارم . عزیزترین زندگیم هستند این پدر و دختر ناز.

ایشاللا همیشه سالم و شاد کنار هم زندگی کنیم و همیشه خاطره های خوش باشه از گذشته مون.خیال باطل

خوب دخمل من این روزا همون بابا رو هی میگه. یه بار هم خاله گفت. ( آله) دیروزم که داشتم با باباش حرف میزدم گوشی رو دادم بهش و گفتم بگو الو بابا. اونم ذوق کرد و گفت اووو باااا باااا.

کلی ذوقیدیم من و باباش.خجالتقلبقلبقلب

الانم بعد از شیطونیهای حسابی خوابیده.

عکساش رو تو ادامه مطلب ببینید دوستان.

 

 

 

آرشیدای نازم 8 ماهه شد.هورا

 

باورم نمیشه 8 ماه تموم از بودنش کنار ما میگذره.

 

خدا رو شکر میکنم که یه فرشته کوچولو از آسمونا واسه ما فرستاد و زندگی شیرین من و باباش رو از عسل هم شیرینتر کرد.مژه

 

اگه این فرشته کنارم نبود نمیدونم چجوری میتونستم دوری های یک ماهه همسری رو تحمل کنم.ناراحت

 

خیلی دوسشون دارم . عزیزترین زندگیم هستند این پدر و دختر ناز.

 

ایشاللا همیشه سالم و شاد کنار هم زندگی کنیم و همیشه خاطره های خوش باشه از گذشته مون.خیال باطل

 

خوب دخمل من این روزا همون بابا رو هی میگه. یه بار هم خاله گفت. ( آله) دیروزم که داشتم با باباش حرف میزدم گوشی رو دادم بهش و گفتم بگو الو بابا. اونم ذوق کرد و گفت اووو باااا باااا.

 

کلی ذوقیدیم من و باباش.خجالتقلبقلبقلب

 

الانم بعد از شیطونیهای حسابی خوابیده.

 

 

اینجا داره دسته مبل رو میخوره.تعجب

 

اینم حالتش وقتی میخاد از حالت ایستاده بشینه و دستشو میگیره جلوش و خیلی با احتیاط اینکارو میکنه. عاشق این کارشم.قلبقلبقلب

 

اینم مدرک از ریختن لباسای رو رخت آویزچشمک

 

حالا میشینه نگاشون میکنه و میره.منتظر

 

اینجا هم لباسشو عوض میکردم که دیدم خوشحاله لخت شده ازش عکس گرفتم.

 

بعدش هم شیر خورد و خوابید.فرشته عین فرشته هافرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

عمه سمیه
15 آذر 91 14:10
عسل عمه روز به روز شیطونتر میشیا یه کوچولو به فکر مامانی باش خب،آفرین دوستت دارم
سمیرا
15 آذر 91 14:13
خوشمل عمه مامانی بهت غذا نمیده دسته مبل میخوری بلا دلم بلات یه ذله شده،دوستت دالم
soli مامان ادرینا
15 آذر 91 14:34
8ماهگیت مبارک فرشته کوچولو .. الهی خاله فدات شه چه نمکی شدی بلا .. این وروجکا عاشق اینن که لخت باشن .. مامانی بوس بارون کن این نازگل خانمووو ..
خاله ریحان
15 آذر 91 16:09
وای نفس صب کن بیام انقد باهات خاله تمرین میکنم که به همه از جمله مامان باباتم بگی خاله!!!!...تازه خاله کافی نیس باید بگی "خاله ریحان جون"
مامان تسنیم
15 آذر 91 19:52
سلام عزیزم ماشاالله ماشاالله ببوسش
لیلا مامان آندیا
15 آذر 91 22:26
ارشیدای گلم قربونت برم با این دلبریات عشق منی دوست دارم . سمان جون مبارک باشه 8 ماهگی دخملی
مامی آوید
15 آذر 91 22:34
هزار ماشالاا...خییلی نازنازیه...چقدرم بلا شده دخملی...8ماهگیت مبارک عزیز دلم...عکس لخت بودنش خیلی خیلی ناز شده سمانه جون...از طرف من یه بوس محکم و آبدار ازش بگیررررر
نیکا(مامان پارمیدا)
16 آذر 91 2:39
عزیز دلم آرشیدا 8 ماهگیت مبارک خاله جونم دخمل بلاااا اینقدم شیطونی نکن یهو دیدی اومدم گازت گرفتم هااااااااا بس که خوردنی میشی
مامی لیلی
17 آذر 91 22:35
وااااااااای آرشیدا جونی خیلی دوست دارم عزیزکمممممم با اینکه از نزدیک ندیدمت اما خیلی شیرینی سلامت باشی همیشهههههههه بوسسسسسسسسس
مامان آوا
19 آذر 91 18:17
چه خواب نازی رفتی آرشیدا خانم
ninipics
26 آذر 91 11:15
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... آرشیدا جونه ناز و دوست داشتنی منتظرتیم www.ninipics.blogfa.com