آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 29 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

مرحله فینال مسابقه تصویری کوشولوها

1391/9/12 1:35
نویسنده : سمانه
857 بازدید
اشتراک گذاری

ورژن سه مسابقه تصویری کوشولوها

مرحلـــــه فینــــــــال

دوستان خیلی ممنون از همتون که به آرشیدا هندونه تو دور مقدماتی رای دادین.

آرشیدا به فینال راه پیدا کرد.هوراهوراهوراهوراهورا

لینک مسابقه رو میذارم. تا سه شنبه ساعت 10 صبح وقت دارید که برید و بهش رای بدید.

شمارش همون 1124 هست. باید به 3 نفر رای بدید و آدرس وبلاگتون رو هم حتما بذارید.

ممنون از همتون. ماچماچماچ

http://meysamak.blogfa.com/post-714.aspx

 

 

پی نوشت: آرشیدا توی 150 عکس که توی مسابقه شرکت کرده بودن رتبه 16 هم رو از آن خودش کرد.هورا

ممنون از همه اوناییکه بهش رای دادن.قلبماچقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله ریحان
12 آذر 91 17:48
ای جون دل خاله...نازی که رفتی فینال...بخورمت موش کوچولو
مامان همای مسیحا جونی
13 آذر 91 10:14
قربونت برم گل دخمل حتما بهت رای می دم قبلا هم اومده بودم پیشت تو هم دوست مسیحا جون شدی
مامی آوید
13 آذر 91 18:27
رای دادم ولی فکر کنم با تاخیرررررررره...سه روز بود که نتونسته بودم بیام نت...امروز کامنتاتو دیدم...خیلی ناراحتممم که دیر فهمیدممممم
مامان باران
14 آذر 91 1:49
باران:سلام آرشیدا جونی من بهت رای دادم آخه تو خیلی نازی تو هم اگه دوست داشتی به من رای بده چون من هم تو یه مسابقه شرکت کردم تو وبم هست خوشحال میشم
مامان باران
14 آذر 91 1:50
ببخشید تو کامنت قبلی آدرس وب رو یاد رفت بذارم
الهام مامان آوینا
14 آذر 91 12:26
رای دادم .ضمنا ممنون از رایتون