آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 29 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

7 ماه و نیمگی

1391/8/26 18:52
نویسنده : سمانه
395 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دخمل ناز من 7 ماه و نیمشه.

دیروز رفتیم خونه باباجونش و خداحافظی کردیم تا 1 ماه بعد که بابایی از ماموریت برگرده.ناراحت

من و بابایی هم داریم وسایل رو جمع میکنیم که فردا بریم تهران.

به اصرار بابایی با این همه کاری که امروز داشتیم بیرون رفتیم تا آخرین گردش 3 نفرمون رو هم بریم.

خوش گذشت و شما هم خوش اخلاق بودی و کلی خندیدی و ذوق کردی.نیشخند

مامان فدات بشه که بهترینی واسه من. اگه تو نبودی نمیدونم چطوری باید دوری بابایی رو تحمل میکردم.

تو همدم و مونسمی. عشخ مامانی تو.قلبقلبقلب

اینم چند تا از عکسای امروز آرشیدای مامان:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سمیرا
26 آبان 91 19:08
ای جونم از همین حالا دلم واسه شیطنتات تنگ شده خیلی جیگری عمه
آتنا مامان روشا
26 آبان 91 22:22
ان شا الله به سلامتی بابایی جون هم برمیگرده . ولی واقعا تحمل میخواد من تحمل ماموریت های یک روزه شوهرمو به زور دارم.
سهیلا مامان ادرینا
27 آبان 91 13:15
جونم یه شیطونی عسل خانم .. موش بخوله پیلههنتوووووووووو .. ناز میخندی من عاشق خنده هاتم .. مامانی واسم بچلونششششششششش .. بوس بوس
خاله ریحان
27 آبان 91 14:44
نازی نفسم...بدو برو خونه باباجونیت که حسابی منتظر و مشتاقن....بابای خوبتم زودی برمیگرده باز تو براش ناز میکنی خوشگلمممممممم
الهام مامان آوینا
27 آبان 91 16:25
ای جانم...... جای بابای ارشیداجان خالی نباشه...
كتي(مامان آقا مهديار)
27 آبان 91 19:19
اي جونممممممممممممممممممممممممممممم خوردني من
زینب السادات(مامان تسنیم)
30 آبان 91 14:01
عزیزم...بانمک خوش خنده
مامان محمد و ساقی
30 آبان 91 16:15
وای وای دخملی رو ببین چه پیراهن نازی
راحله
1 آذر 91 15:36
عزیز دلمممممممممم عروس گلمممممممممم هزار ماشالله چه خوشکل و خوش عکسی جیگرمممممممممممممم ناز بشی تووووووووووو عزیزممممممممممم اون عکس آخریت که عشقمه چه خوب که مامان جونت تورو داره تا بابایی برگرده هوای مامان جونی رو داشته باش گلم