آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

پایان هفته دوازده

1390/7/4 13:34
نویسنده : سمانه
468 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامانی.قلب

امروز 12 هفتت کامل شد. درست 4 هفته از وقتی که شما رو توی سونو دیدیم میگذره.تشویق

دلم واسه دوباره دیدنت و اینکه ببینم چقدر بزرگتر و نازتر شدی پر میزنه عزیزم.خیال باطل

 امروز با بابایی رفتیم دکتر و به خواهش من برام سونو هم نوشت و با معاینه گفت رشد شما خوب بوده.هورا

اومدیم واسه سونو نوبت گرفتیم که شنبه بریم.

راستی هفته قبل که مادر جون و پدر جون و خاله ها اومده بودن خونمون با هم رفتیم رشت خونه خاله ریحانه.

اونجا یکم خسته شدی چون رفتیم دهکده سنتی و هوا هم خیلی گرم شده بود.نگران

ولی تو نینی قوی هستی و فقط کمر مامان رو فشار میدی که درد بگیره .

نفس مامان ، خوب بزرگ شو تا 6 روز دیگه که سونو داریم خودتو به مامان بابا نشون بدی و واسه ما خودتو لوس کنی. قربون اون دست و پای کوچولوت بره مامان.قلب

دوست دارم و عاشقتم.ماچماچماچ

7lal1fgv2kn3u3elqnq.jpg

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ماهان عشق ماشین
4 مهر 90 15:23
سلام عزیزم.تا اونجایی که میتونی زیر بار سونو نرو.مگه مواقعی که لازم باشه.بد نیست یه تحقیقی در مورد عوارضش بکنی.من یه بار توی تلویزیون یه برنامه دیدم که نشون میداد سونوهای سه بعدی 4بعدی که این روزا مده مایع دور جنین رو به جوش میاره و ممکنه باعث سوختگیش بشه. دیدی لکه های قرمز رو پوست نی نی ها که مدتها بعد از تولد محو میشه؟خیلیاش سوختگیه. همین سونوی معمولی هم کم ضرر نیست.هر چند که امواج صوتی هستن.
سپیده
4 مهر 90 18:21
سلام سمانه جون مامان شدنتون مبارک تو نینی سایت نوشته بودین به وبلاگ نینیتون سر بزنیم من اومدم و وبلاگتو خوندم خیلی وبلاگ قشنگی داری الان که من دارم برات نظر میذارم دارن اذان میگن انشا الله به حق این وقت عزیز نینیتو صحیح وسالم در اغوشت بگیری
سحر مامان بهار
5 مهر 90 15:59
مرسی عزیزم که به ما سرزدی بوووووووووووس امیدوارم که این راه دشواری که در راه داری رو به سلامتی بگذرونی و من و بهار کوچولو شاهدد لحظه های خوب برای تو وشوشو و نی نی نازت باشیم بازم بووووووووووووس
خاله ریحان
18 مهر 90 0:45
نیوفلدر خاله...منم یادمه ترسوندی مارو کوچولویی... ایشالله که سالم بمونی و شادی آور باشی واسه همه جوجو...
خاله ریحان
18 مهر 90 3:21
وای آره منم یادمه.... خیلی ترسوندیمون جوجو... ایشالله که به سلامتی دنیا بیایو واسه مامان و بابات و همه شادی بیاری...
آتنا مامان روشا
16 تیر 91 20:46
سلام روشا جونی در مسابقه زیباترین بچه ایرانی در فیس بوک شرکت کرده لطفا بهش رای بدید تا برنده بشه