آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

نظرات (15)

مامان سید کوچولو
3 شهریور 91 0:37
كتي(مامان آقا مهديار)
3 شهریور 91 2:15
اي جونممممممممممممممممم خوشگل خاله ماشالله داري
خاله ریحان
3 شهریور 91 15:47
ای جونم...چه ناز میخندی تو...خوردنیییییییی
مامی آرمان (خاله زری)
3 شهریور 91 15:54
ای جونم آرشیدا گلی رو ببین چقدر ناناز شده ماه شده . قرتی خانوم من عاشق اون عکسشم که خودشو لای پتو پیچیده و نمیتونه در بیاد خیلی نازه عکسا عالین سمان جونم
سیا کیا
3 شهریور 91 20:36
چه عکسای خوشگلییییییییییییییییییییی هرروز داره خانوم کوشولو خوشمل تر میشه هااااااا رنگ بنفشم خیلی بهش میاددددد
سمیرا
3 شهریور 91 20:59
ای جونم عزیززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززم عمه فدات
مامان تسنیم
4 شهریور 91 0:16
ماشاالله تسنیم هم میپیچونه خودشو تو ملحفه اش نمیتونه در بیاد جیغ میکشه که من گیر کردم
آتنا مامان روشا
4 شهریور 91 9:25
همه عکسهات عالی بود خوابیدنت ناز بود . تلاش برای چهار دست و پا رفتنت قابل تقدیر . سلامت باشی آرشیدا جونم
الهه مامان روشا جون
6 شهریور 91 1:01
قربون پاهات بشم که انقدر خوشگل بالا نگه داشتی
راحله(مامان هوراد)
6 شهریور 91 23:09
جووووووووووووووووونم جیگر خالهههههههههه چقدر نازی تو خاله.....مخصوصا اون عکسی که پتو رو پیچیدی دور خودت خیلی بامزه ست راستی برنده شدی مبارکه
مامان محمد و ساقی
7 شهریور 91 13:54
عکسهاش یکی از یکی قشنگ تر بودن.رنگ بنفش خیلی بهش میاد.
مامان رومینا
7 شهریور 91 17:56
چه جیگریه آرشیدا لباس توپ توپیش چه خوشگله خیلی هم بهش میادخودش پیچ خورده لا پتو؟
طاهره مامان امیرعلی
7 شهریور 91 19:57
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
مامان پانی
7 شهریور 91 20:21
ای جانم چه نازگلیه این دخمل شما از طرف من ببوسش خانمی وبلاگ قشنگی ساختی دستت درد نکنه ارشیدا رو بردی دکتر کلی ازمایش گرفت چی گفت? چون منم همین مشکل رودارم ولی نباید میبردیشطفلی کلی اذیت شده
زری مامی سارا
8 شهریور 91 12:01
واااای که چقدر این ارشیدا خوردنیه بوووووووووووس از طرف گن بخورش