آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

آرشیدا و ساحل دریا

1391/7/2 0:30
نویسنده : سمانه
535 بازدید
اشتراک گذاری

امروز من و بابایی و آرشیدای قشنگم رفتیم ساحل دریا.

عشق مامان برای بار دوم روی شنهای ساحل قدم گذشت و راه رفت.

یه سری عکس هم موقع غروب آفتاب گرفتیم که چند تاشو میذارم.

لباسی هم که آرشیدا گلی پوشیده وقتی جوجوم تو شکمم بود با عشق براش بافتم.

وقتی تنش کردم و دیدم چه اندازشه و بهش میاد از ذوق اشک تو چشام جمع شد. و هر چی بابایی گفت هوا گرمه و یه لباس دیگه تنش کنیم من گیر دادم که باید با همین لباس ببریمش و ازش عکس بگیریم.

خدارو شکر هوا هم گرم نبود و اذیت نشد.

دوست دارم تنها میوه باغ زندگیم. عشقم عمرم نفسم جونم تویی.

وقتی باردار بودم نمیدونستم چه شکلی هستی و چجور بچه ای هستی ولی دوست داشتم. الان با قیافت رفتارت خنده ها و گریه هات دارم زندگی میکنم. خیلی عزیزی واسم. عزیزتر از جونم.

دوست دارم دیووووووونه وار.

اینم عکسا:

 

آپلود عکس کوچولوهای فارسی آپلود عکس کوچولوهای فارسی آپلود عکس کوچولوهای فارسی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

خاله ریحان
2 مهر 91 11:51
ای جونم...آرشیدا خوشگله بزرگ شدی قدره مامیو بدونا...میشست با همه ذوقش برات دونه دونه لباس و پاپوشو کلاه میبافت...با اینکه از قبلش بلد نبودو برای تو کوچولوی ماه یاد گرفت. خیلــــــــی خوشگل و خوردنی شدی نفسک
اتنا مامان روشا
2 مهر 91 14:04
به به مامان با سلیقه و هنرمند . چه لباس خوشگلی . سمانه جون مثل من به یه چیز گیر میدی باید بشه دیگه کاری به گرم و سرد بودنش نداری منم اینجوریم هر چی بابای روشا میگه نه اینو نپوشون بچه ازیت میشه برای خوشگلی تل سفت سرش نبند من کار خودمو میکنم.
مامان آرمیتا
2 مهر 91 16:29
قربونش برم با اون عکسهای خوشگلش ماشالله به این مامان هنرمند خیلی لباسش خوشگله دستش درد نکنه به ما هم سر بزنید
زینب السادات(مامان تسنیم)
2 مهر 91 19:35
سمانه جون خیلی خوشگل شدن لباس ها چقدر هم به دخملی میاد ماشاالله
مامان محمد و ساقی
3 مهر 91 20:27
سلام.چه لباس خوشگلی بافتی.آفرین.من عاشق کیفش شدم.خیلی ناز.دستت درد نکنه.
مامان مریم فندوق
4 مهر 91 13:03
ماشالله به ارشیدا جون با این مامان باسلیقه و هنرمند
مامان رومینا
4 مهر 91 17:47
عزیززززززم لباسش چه خوشگله.عکس آخری چه جیگره داره به چی توجه میکنه؟؟
مامان رومینا
4 مهر 91 17:47
خصوصی
سوسن
4 مهر 91 23:46
مبارکت باشه عزیزم دست مامانی درد نکنه قدرش رو بدون. شیطون بلای خاله عکسات مثل همیشه خوشل شدن.
ماما پانی
5 مهر 91 7:12
عزیز دلم چه جیگری شدی ماشالله خدا حفظت کنه
الهام مامان آوینا
5 مهر 91 15:48
مبارکت باشه. سمانه جون هنرمندی واقعاٌ ها. منم تو بارداریم برای آوینا یه شلوار بافتم ولی واقعاٌ شور و شوق فراوانی لازم برای این کارها. خیلی بهش میاد مبارکش باشه. راستی میرید دریا یاد ما هم بکنید اخرین بار که اومدیم مرداد 88 بود....
سیا کیا
13 مهر 91 15:52
وایییییییییییی چه دخمل وشگلیییییییییییییی چه لباس خوشملییییییییییییییییی افرین به مامی باسلیقهههههههههههه سمان خودت بافتی؟
مامی لیلی
5 آبان 91 17:23
واااااااااااااااای آرشیدا خانومی جیگرووووووووووووو نگااااااااااا بوسسسسسسسسس برای گل دختری ماشاا...خیلی نازی همیشه به وبلاگت سر میزنمم گل خانوممممممممم
فائزه
13 دی 91 17:47
سلام.وبلاگ خیلی قشنگی داری و مهمتر اینکه دختر ماهت خیلی به دل میشینه. ماشالا خیلی نازه و نمکیه. توروخدا منم توی دعاهاتون به یاد بیارید و دعام کنید که بچه دار شم. عکس بچه هاتونو میبینم دلم ضعف میره بخدا