آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

نیم سالگی نازنین دخملم

1391/7/13 1:32
نویسنده : سمانه
926 بازدید
اشتراک گذاری

امروز آرشیدای عزیز مامان 6 ماهه شد.

نیم سالگیت مبارک میوه درخت عشق من و بابایی.

حیف شد بابایی امروز نبود تا ببینه دخمل نازش نیم ساله شده و چقدر بلا شده.( دومین باره که بابایی یک ماه ازمون دور میشه)

امروز خیلی اتفاقا افتاد.

واکسن 6 ماهگیت رو زدی و تب کردی و بی قراری و نق و غر و گریه فراوووون.کلافه

قد و وزنت دقیقا روی نمودار بود شکر خدا.مژه

66 سانت و 7300 گرم و دور سر 43.3

میخواستیم پاشویت کنیم لگن آب گذشتیم وسط پذیرایی خیلی شیطونی کردی و با دستت لگن رو دمر کردی و نصف آب رو ریختی رو فرش. با پاهات شالاپ شولوپ میکردی و خودت و منو خیس میکردی.

دیدیم نمیشه کنترلت کرد جمعش کردیم  گریه کردی و شاکی شدی.اوه

مادر جون داشت سبزی پاک میکرد یه دفعه دیدیم داری با هیجان میری سمتش و چهار دست و پا رفتی. کلی ذوق کردیم و آوردمت عقب دوباره رفتی. چندین بار تکرار کردیم و تو هر دفعه بهتر و سریعتر رفتی. دقیقا توی 6 ماهگیت 4 دست و پا رفتی عشقم.تشویق

داری سعی میکنی خودت از جات بلند بشی بشینی که نصفه نیمه میتونی.

امروز یه کار بامزه کردی. تو بغل پدر جون بودی که یه دفعه دیدیم از جیب پدر جون خودکارش رو برداشتی و داری میخوری. جالبه پدر جون اصلا نفهمیده بود کی بر داشتیش؟؟!!!!!

بلایی شدی واسه خودت. نفس مامان امشب باید مواظبت باشم تبت زیاد نشه.

خواب ندارم امشب ولی خیلی دوست دارم و بی خوابی به خاطر تو هم قشنگه.فرشته

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

خاله ریحان
13 مهر 91 7:35
وای نفسکی نیم ساله شدی! با اینکه شدیدا مریض هستمو دیشب زیر سُرم بودم یادت بودم که 6 ماهت تموم شد خاله جونییییییییمبارک باشه عشق بلا و فشن خاله. دلم واسه شیرین کاریات تنگ شده قربون 4دست و پا رفتنت که کلی منتظرش بودم...هی بگیرمت به زور و تا خواستی گریه کنی بچسبونمت زمین حلزون خاله.
بوی سیب
13 مهر 91 11:39
سلام سمان جون...خوبی؟ دختر گلت چطوره

مبارکش باشه تولد 6 ماهگی آرشیدا جون
به ما هم سری بزن خوشحالمون می کنید



بوی سیب
13 مهر 91 11:40
راستی فکر کنم چند بار اشتباهی نظر فرستادم...شرمنده
مامان یاشار
13 مهر 91 15:26
مبارک باشه نیم سالگیت خاله جون چهار دست و پا رفتنت هم مبارک دیگه خانومی شدی هزار ماشالا
سیا کیا
13 مهر 91 15:55
نیم سالگیتتتتتتتت مبارککککککککککککککک 120ساله شی قند عسلللللللللللل ایشالا که تب نمیکنهههه عسل خانوممممممممم بوسسسسسسسسسسسس
مامان رومینا
13 مهر 91 19:27
نیم ساله شدنت مبارک خوشگل خالهمامانی تبش چطوره بهتره آرشیدا جوون؟
مامان محمد و ساقی
13 مهر 91 22:22
6 ماهگیت مبارک عزیزم.ایشا... زود خوب میش گلم.
مامی آوید
14 مهر 91 1:15
6 ماهگی آرشیدا نانازی مبارک باشه....قربون 4دست و پا رفتنش...خیلی ذوق داره سمان جون....من که بیصبرانه منتظر اونروزی هستم که دخملم 4دست و پا بره.... بوس از طرف آوید به آرشیدا جونی
الهه مامان روشا جون
14 مهر 91 23:26
یه کف مرتب واسه آرشیدا جونم به خاطر 4دست و پارفتنش.
اتنا مامان روشا
15 مهر 91 14:17
مثل فرشته ها شدی
مامان تسنیم
16 مهر 91 12:31
ماشاالله گل دختر شش ماهگی مبارک چقدر زود گذشت...6 ماه...باور نکردنیه
الهام مامان آوینا
16 مهر 91 18:40
نیم سالگیت مبااااااااااااااااااااااااارک....