آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

خواب فرشته کوچولو

1391/6/1 15:12
نویسنده : سمانه
497 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولو من ساعت 11 صبح روی پای پدر جونش بعد از تکونهای بسیار خوابش برد.

منم  رفتم شیرش دادم و دوباره خوابید. وای نمیدونین چقدر ناز خوابیده بود.  از دیدنش سیر نمیشدم و هی بهش نگاه میکردم و حال میکردم.

خدایا شکرت که این فرشته ناز و دوست داشتنی رو بهم دادی.

خیلی دوسش دارم و عاشقشم. به خصوص وقتی خوابه.فرشته

اینم دو تا عکس  از خواب صبحش برای خاله و عمه هاش که ازش دورن و دلشون براش تنگ شده:

144روزگی 144روزگی

امروز ساعت14:45 بعد از مدتها (3 ماه) توی کریرت خوابیدی. البته با تکون دادنش.

منم کلی ذوق کردم و دوییدم ازت عکس گرفتم.

شمام ببینید چه ناز خوابیده.قلب

144 روزگی 144روزگی

البته تا من بیام این عکسارو بذارم اینجا بیدار شد. یه ربع خوابید.ابرو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

خاله ریحان
1 شهریور 91 12:24
عزیزززززززززززززم چقدر ناز خوابیدی تو!!! جون دلم آره وقتی خوابی احتمال شبی خون زدن نیست خیلی ماهی مرسی آبجی هر روز کلی عکساشو نگا میکنیم با داییش از دور میچلونیمش
soli مامان ادرینا
1 شهریور 91 13:24
جونم چه ناز خوابیدی.. واعقا که مثل فرشته ها میمونی خانم خوشگله .. مامانی واسم بماچ این دخملمونو .. ماشالله چه موهایی داری بلا خانم
سمیرا
1 شهریور 91 16:14
وای خدا جونم چقد این دخمل جیجره،خود فرشته اس که خوابیده
خیلی دلم بلات تنگ شده،سمانه جونم لپشو محکم ببببببببببببببببببوووووووووووووووووووس


ادمین
1 شهریور 91 21:48
..:: فروشگاه کوثر ::.. ارزانترين فروشگاه ايرانيان با تخفيفات ويژه ------------- انواع کارتون هاي جذاب و دوست داشتني براي کودکان دلبند شما آموزش زبان انگليسي براي کودکان آموزش زبان انگليسي براي خردسالان انواع بازي هاي فکري و جالب و.... فقط از ما بخواهيد: www.kowsar-shop.persianblog.ir ------------- اگر مايل به تبادل لينک بوديد ابتدا ما را لينک کنيد و سپس در بخش نظرات پست ثابت اعلام بفرماييد. با تشکر
مامان رومینا
2 شهریور 91 11:29
ااااااااااااااای جااااااااااان چه ناز خوابیده خوب بخوابی خاله خوابای قشنگ ببینی ملوسک
مامان تسنیم
2 شهریور 91 18:40
واقعا خیلی ناز خوابیده
ببوسش
باباشو نمیبینه بهونه نمیگره؟


بهونه گرفتن که هنوز بلد نیست. ولی یه بار فیلم باباش رو نشون دادم بغض کرد و زد زیر گریه.
ولی بابام انقدر مهربونه و سعی میکنه جای باباش رو براش پر کنه.
زهره مامان آریان
4 شهریور 91 0:42
وای چه عروسکی اینجا خوابیده.ماشالله بچه ها تو خوب واقعا خوردنی میشن. ببوسیدش. راستی یه سوال برام پیش اومد.باباش کجاست که نمی بینتش؟
راحله(مامان هوراد)
5 شهریور 91 8:44
الهی من دورت بگردممممممممممم عروس خوشکلم.....این عکس آخرت چقدر جیگره میخوام بوخورمت
الهه مامان روشا جون
6 شهریور 91 1:03
ای خدا چه قدر ناز خوابیدی جیگرم مخصوصا تو کریرت که آویزشو گرفتی.
خواهرجون
28 شهریور 91 0:21
سلام من خواهرعلیمحمدهستم اگه باتبادل لینک موافقید لطفابهم خبربدید نی نی تون هم خیلی نازه.....