آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

دیدن قلب نینی نازم

1390/6/9 15:27
نویسنده : سمانه
397 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان. خوبی؟قلب

من و بابایی دوشنبه (٧ شهریور) رفتیم سونو و تو و قلب نازتو دیدیم که داشت تالاپ تالاپ میزد.

خیلی کوچولو بودی( 1.71 سانتی متر). 8 هفته و یک روزت بود. الهی قربونت برم.هورا

 

خوشگل مامان بابایی واسه عید فطر یه هفته مرخصی گرفت و ما اومدیم خونه پدر جون اینا. خیلی خوشحال شدن.

راستی دیروز به خاله مینا و دایی حمید مامان هم گفتیم که تو توی دل مامانی.

کلی ذوق کردن و  خوشحال شدن.تشویق

 

امروز عید فطره ، عیدت مبارک نفس مامان. ایشاللا عید فطر بعدی صحیح و سالم و تپل و ناز تو بغل مامانی باشی و من و بابایی خنده ها و گریه هاتو ببینیم.فرشته

 

عسل مامان مواظب خودت باش و خوب رشد کن و زود بزرگ شو.

دوست دارم و عاشقتم.ماچ

 

kd5ypgflmxwu09x6gl32.jpg

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

nini-joon
22 شهریور 90 16:16
سلام سمانه جون ، اومدن نی نی نازتو تبریک میگم عزیزم منم منتظر نی نی هستم ، اگه دوست داشتی باهام دوست شو ، مرسی عزیزم بوس بوس
ثمين
14 بهمن 90 13:25
سلام اومدم ازتون دعوت كنم كه از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیــــــــــس ديدن كنيد منتظرتون هستم