آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

اولین محرم دخترم تو شکم مامانش

1390/9/11 13:47
نویسنده : سمانه
482 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم. خوبی مامانی؟

این روزا داری محرم رو از توی دل مامانی تجربه میکنی. سال بعد که خودت هستی و همه چیز رو خوب میبینی و حس میکنی.

امشب من و بابایی رفتیم مسجد واسه عزاداری. اونجا پر از بچه های کوچولو شیطون بود تو صدای اونها رو شنیده بودی و هی وول میخوردی. فکر کنم میخاستی بیای بیرون و باهاشون بازی کنی.

اولین غذای نذری امام حسین رو هم خوردی عزیزم.( یه قورمه سبزی خیلی خوشمزه)

امروز من و بابایی برات چند دست لباس نوزادی خیلی خوشگل گرفتیم. خیلی دوسشون دارم.

کی میای من اینارو توی تن تو ببینم و حال کنم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی درسا
11 آذر 90 1:26
سلام مامانی جدید . انشاالله دخملی گلتو سالم و سلامت به دنیا میارید . به وبلاگ دخمل منم سربزنید . خوشحال میشیم
راحله هم دانشگاهی مامانت
13 آذر 90 20:33
سلام دخمل خوب مامانی انشااله که صحیح و سالم به دنیا بیای و دخملی بشی مثل یه دسته گل بوسس


مرسی راحله جونم. خیلی خوشحالم کردی. بوسسسسسسسسسسس
خاله ریحان
28 آذر 90 16:59
جوجوی خاله بچه خوبی باش و مامانیو اذیت نکن