آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

رویش سومین مروارید آرشیدا

1391/12/7 1:31
نویسنده : سمانه
534 بازدید
اشتراک گذاری

امروز سومین مروارید آرشیدا هم از صدفش بیرون اومد و به ما خودنمایی کرد.هورا

دخملی دومین دندون پایینش هم درومد شکر خدا.

دندونهاش رو به ترتیب یکی پایین و یکی بالا دراورده تا حالا. الان نوبت بالاییه.تشویق

دیشب عمه سمیش پیشمون بود و 2 ساعتی پیش عمه جونش بود و من و بابایی رفتیم خرید.

مثلا خوابوندیمش و رفتیم ولی مثل اینکه بعد از رفتن ما بیدار شده بود و حسابی شیطونی کرده بود تا ما بیایم. نیشخند

شب هم همینطور با عمه بازی میکرد و اصلا فکر خواب و خوراکش نبود. هر کاری کردم شیر نخورد و وقتی بغلش کردم که شیر بخوره منو زد. باباش هم دعواش کرد که چرا این کارو کردی و خانم با گریه شروع به شیر خوردن کرد و همونجا خوابش برد.گریه

جای مبلها رو عوض کردیم و یه کنج خالی داریم. تا بهش میگیم آرشیدا برو قایم شو میره تو اون کنج قایم میشه و منتظر میمونه پیداش کنیم. البته زیاد نمیتونه منتظر بمونه و چند بار که بگیم آرشیدا کجاست ؟؟؟ با جیغ و خنده میاد بیرون.قهقهه

عاشق قایم موشک و دالی بازیه. بازیهای هیجانی خیلی دوست داره و از بازی نشستنی خوشش نمیاد.

دیروز باباش باهاش گل یا پوچ بازی میکرد خوشش اومده بود و قشنگ گل رو پیدا میکرد. باورم نمیشد انقدر بلا باشه.تعجب

اینم چند تا عکس از این روزها:

این عروسک رو دوست بابایی براش آورده. دستشون درد نکنه خیلی خوشگل و نازه.

 

بقیه عکسها رو در ادامه مطلب ببینید.

عاشق گوجه شده جدیدا و باید خودش دست بگیره و له و لوردش کنه و بخورش.خنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خاله ریحان
8 اسفند 91 1:49
اون گوجه خوردنت تو حلقم با اون دندونای نداشتت...مامانش نذار اینجوری کنه خوب نگا تا ابروشو مالیده! خیلی بلا شده دیگه باید گازش گرفت از مرحله بوس دراومده!!
مامان محمد و ساقی
8 اسفند 91 20:32
سلام عزیزم مروارید کوچولوهات مبارک باشه عزیزم
آتنا مامان روشا یدونه
9 اسفند 91 15:42
مبارکه عزیزم. ان شا الله بقیشم به سلامتی در بیاد
راحله
9 اسفند 91 17:22
عزیزم چقدر خانوم شدهگوجه خوردنش خیلی باحالهراستی خوردن گوجه مشکلی ایجاد نمیکنه"؟؟هورادی عاشق سیب زمینی و پرتغاله واقعا نمیدونم چکار کنم؟
مامان یاشار
9 اسفند 91 20:51
مبارک باشه عزیز دلم. عاشق اون ژست خوابیدنت شدم من
مامان تسنیم
10 اسفند 91 12:18
عزیزم مبارک باشه دندونات ما که همچنان منتظر دندون هستیم تسنیم ما هم اوایل فقط خرابکاری میکرد و برج هاش را خراب میکرد ولی کم کم علاوه بر خرابکاری کارهای دیگه ای هم میکنه مثلا با هم بازی میکنیم با حلقه هاش النگ. درست میکنیم حالا خودش تنهایی برای خودش النگو درست میکنه و خوششش میاد
سوسن
11 اسفند 91 21:26
سلام مامانی و ارشیدای عزیزم. خیلیییییییییییییی دلم براتون تنگ شده بود توی خونه جدید که رفتیم نت ندارم اونقدر سرم شلوغه که وقت نکردم برم تقاضا بدم. خیلی خیلی دوستت دارم عزیزم یه بوس گنده به دختر نازمون.
الهام مامان آوینا
13 اسفند 91 11:40
الهی عزیزم ...چه متفکرانه خوابیده!!!!!!!!!!! ارشیدا در چه فکریه!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اره اوینا هم خیلی علاقه به گوجه داره ولی از اونجایی که یه مامان ترسو داره فقط با تیکه های کوچک کوچیک می تونه میل کنه.. لیموشیرین را ندیدید چیکار می کنه؟ اوایل قشنگ می گذاشتم جلوی دهانش اون هم با مک زدن می خورد ولی حالا ازم می گیره تو دستاش می چلوندش!!!!!!!!!!!!