آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

بیرون اومدن اولین مروارید آرشیدا از صدف

1391/10/27 21:53
نویسنده : سمانه
541 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

دیشب بیشتر از شبای دیگه از خواب بلند شدی و تقریبا هر یه ربع تا نیم ساعت بیدار میشدی.

صبح هم که داشتی خیلی بی قراری میکردی بهت استامینفون دادم و اومدم به لثت ژل بی حس کننده دولوژل رو بزنم که دیدم دستم به تیزی دندونت خورد.

کلی ذوق کردم و برای مطمءن شدن رفتم یه قاشق چایخوری آوردم و زدم به لثت که دیدم بله صدای خوردن قاشق به دندونت میاد.

کلی بغلت کردم و بوسیدمت و فشارت دادم. دیروز مادر جون برات آش دندونی پخت و برد مدرسه و به همکاراش داد. چه دستش سبک بود یک روز نشده دندونت از لثه زد بیرون.

امروزم خیلی بیقرار و بی تابی. فکر کنم خیلی درد داری مامان فدات بشه.

الانم اومدی پامو چسبیدی و گریه میکنی و میگی ماماماما.

نمیتونم بیشتر ازاین برات بنویسم عشقم.

فعلااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامی آوید
27 دی 91 23:45
مروارید درآوردنت مبارک باشه خاله جون...قربون اون دندون کوچولوت برم من...الهی بمیرم که اینقدر درد میکشین شما نینیا...آرشیدا گلی عکسات هم که خیلی نازن عزیزمممممممممم...چقدر ببوسمت خوبه ؟؟؟؟؟؟؟
الهام مامان آوینا
28 دی 91 1:46
تبریک میگم رویش اولین مرواریدت ا. خاله جوووووووون فقط مراقب باش قطره اهن سیاهش نکنه..........
مامان تسنیم
28 دی 91 10:20
مبارکه خیلی خیلی خیلی زیاد خوش به حال آرشیدا که این همه درد کشید نتیجه داد نمیدونم تسنیم تا کی باید درد بکشه تا یه دندون در بیاره....
سوسن
29 دی 91 2:13
مبارکه عزیزم آفرین میبوسم هم خودتو هم اون دندون کوچولوی خوشلت رو
راحله
30 دی 91 15:47
عزیز دل خاله مبارکههههههههههههه مروارید قشنگت
كتي(مامان آقا مهديار)
3 بهمن 91 4:49
اي جونممممممممممممممممممممم خورشيد خانوممممممممممم مرواريدت مبارككككككك عزيزممممممممم خيلي خوشحال شدم و كلي به تز قاشقت خنديدم سمانه آخرشي هههههههههه منم انشالله از همين تز استفاده ميكنم خوشم اومد صداش شنيدن داره اي جووووووووووونم بخورمت خوشگل خانوم مخصوصا با اون ست آتليه ايت سمان هنرمندي ها شيطون