آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 28 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

5 ماهگی نفسم

1391/6/21 0:50
نویسنده : سمانه
474 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل مامان 9 روزه که 5 ماهه شده.

٩ روزه  که بابایی اومده و آرشیدا خیلی خوشحاله.

چند روزه که اومدیم خونه خودمون. دیروز و پریروز خونه مامان جون آرشیدا بودیم. بعد از یک ماه خیلی از دیدنش خوشحال بودن و کلی باهاش بازی کردن. عمه ها که حسابی باهاش مشغول بودن.

از احوالات دخملی بگم که دیگه سینه خیز خودش رو میکشه جلو و به هر چیزی که توجهش رو جلب کنه میرسونه. مثل کیف من ، پای بابا، سفره و غذاهای ما ، عروسکاش و .......

از پریروز تو رورئک هم میذارمش البته نه زیاد. خیلی خوشش اومده و توش راحته و باهاش حرکت هم میکنه.

راستی بگم از وقتی بابایی اومده داره کلی بهمون خوش میگذره. همش میریم بیرون و این ور و اون ور.

امشب هم رفتیم ساحل. اولین بار بود که شب دریا رو میدیدی. از چراغای رنگی هم خیلی خوشت اومده بود و هی میخندیدی. کلا اگه مشکلی نداشته باشی خوش اخلاقی و خیلی میخندی مامان فدای خنده هات.

اینم 2 تا عکس از دخمل ناز مامان:

آپلود عکس کوچولوهای فارسی

 این عکس رو توی جاده چالوس گرفتیم.

 

 

آپلود عکس کوچولوهای فارسی

این عکسم امشب گرفتم از دلبری کردنت واسه مامی.

بخورمت نفسم وقتی میخندی دلم غش میره واست. خدا هیچوقت خنده هاتو از من نگیره عشقم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

خاله ریحان
21 شهریور 91 11:42
خاله بخوره تورو؟قربونت بره؟چقدناز میخندی تو،منم میمیرم واسه خندهات عروسک خوردنی میشی جیگر طلا. خیـــلـــــــــــــــــــــــــی خوشگل میخندی
مامان محمد و ساقی
21 شهریور 91 12:21
سلام.5 ماگیت مبارک عزیزم عکس دومی که داری دلبری می کنی خیلی خوشگله عزیزم ایشا... همیشه خوش باشید
زینب السادات(مامان تسنیم)
21 شهریور 91 19:53
چه خوب که بابایی اومد چه قدر تو عکسات عوض شدی خاله جون ماشالله به خنده های نازت
سوسن
22 شهریور 91 1:11
سلام به آرشیدای عزیزم و مامان مهربونش 5 ماهگیت مبارک باشه عزیزم ایشالا 100 بشی گلم مدتی نیمدم وبلاگت دلم خیلی برات تنگ شده بود گوشواره هاتم مبارک باشه عزیزم مثل ماه شدی سمان جون همسرت برگشته چشم دلت روشن
مامان آرمیتا
22 شهریور 91 16:10
سلام عزیز دلم 5 ماهگیت مبارک خوشگلم قربون اون خنده هات بشم خیلی ناز میخندیدی دخمل خوش خنده گوشواره هایت هم مبارک باشه قربونت
سیا کیا
26 شهریور 91 8:14
کوشولوی خوشمزهههههههههه به مامانت باید تبریک گفت چه عکسای خوشگلی از تو دختر خوشگل میندازه هاااااااا گوشواره هاتم مبارککککککککککک بوسسسسسسسسسسس
اتنا مامان روشا
27 شهریور 91 1:30
انقدر دلبری نکن پسملا میبیننت دردسر میشه. ناز مثل همیشه . خوشحالم دوباره سه تایی شدین.سمانه جون چند تا دکتر به من گفته بودند روروئک اعتماد به نفس بچرو میگیره و هم برای ستون فقرات بچه خوب نیست و من نخریدم . به نظرم کمتر استفاده کنی بهتره . ببخشید فضولی کردم
الهه مامان روشا جون
27 شهریور 91 22:00
عزیز دلم 5 ماهه شدنت مبارک.خدا رو شکر که بابایی اومده پیشتون
کارلی
14 مهر 91 18:26
شیطنت از چشماش میباره......
مامان دوقلوها
19 خرداد 94 17:14