آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

آرشیدا و امیر طاها

1391/6/11 22:15
نویسنده : سمانه
690 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس و عمر و جون من.

امروز رفتیم خونه دوستمون که یه نینی ناز داره.

شما اونجا زیاد خوش اخلاق نبودی و کلی گریه کردی. ولی در لحظات آخر چند تا عکس ازتون گرفتم که خیلی باحاله. 2 تا نینی ناز کنار هم.قلب

اینم چند تا از عکسها:

آپلود عکس کوچولوهای فارسی

اول کنار هم دراز کشیده بودن و به هم کاری نداشتن.

 

 

آپلود عکس کوچولوهای فارسی

 بعد همدیگه رو شناسایی کردن.

 

 

آپلود عکس کوچولوهای فارسی

آرشیدا: ببینم دماغت چه مزه ای؟ اول از اون شروع کنم.

 

آپلود عکس کوچولوهای فارسی

امیر طاها: نه دماغم رو نخور. بذار من تو رو بخورم.

 

آپلود عکس کوچولوهای فارسی

 آرشیدا: چی؟ تو منو بخوری؟ عمرا. من خودم همه رو میخورم. بده دستتو.

 

 

 

تو مرحله بعدی هرکی برای خوردن اون یکی اقدام کرد و منجر به گریه هر دو شد. گریه

مجبور شدیم جداشون کنیم.اوه

 

بوس برای جفتتون.ماچماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله ریحان
12 شهریور 91 14:02
ای جوجو از الان با پسرا عیاقه!! خوشگل خاله ایا
سمیرا
12 شهریور 91 14:18
آخجون بخور بخوره خودم جفتتونو میخورم دوستت دارم عزیز عمه
زینب السادات(مامان تسنیم)
15 شهریور 91 15:33
چه بامزه شده بودن حتما شما هم کلی از کاراشون خندیدین بوس برای آرشیدا جونم
مامان محمد و ساقی
17 شهریور 91 18:23
چه جالب بود.حتما" اولین باری بود اندازه ی همو می دیدند.
راحله(مامان هوراد)
21 شهریور 91 13:50
ای جااااااااااااااااااااااانم چقدر با مزه بود...............ولی هوراد من یه کوچولو حسودیش شداااااااااااااا
ی مهمان
14 مهر 91 0:44
گنده لاتیه واسه خودش هزار ماشالله