آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

100 روزگی آرشیدا

1391/4/22 14:25
نویسنده : سمانه
509 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ناز من 100 روزه شد.

100 روز و 100 تا شب با من و باباییش زندگی کرده و مارو از بودنش هر لحظه شادتر از روز قبل کرده.

زندگی باهاش خیلی شیرینه. دیدن خنده هاش بعد از گریه های سرسام آورش جون تازه به آدم میده.

موقع تعویض باهاش کلی بازی میکنم و تنش رو بوسه بارون میکنم که خیلی بهش حال میده و از شادی چشماش رو میبنده و لبخند میزنه. میمیرم واسه این حرکتش.مامان فدای خنده هاش بشه الهی.

راستی بابای آرشیدا  از امروز تا دو سال 1 ماه میره ماموریت و 20 روز میاد پیشمون.

من و آرشیدا هم اومدیم خونه پدر جون. تا 1 ماه اینجا هستیم.

دلم واسه همسرم میسوزه که 1 ماه آرشیدا و رشدش و حرکاتش رو نمیبینه.

ولی چاره ای نیست باید تحمل کنیم. امیدوارم روزهای خوبی در انتظارمون باشه.

اینم عکسای 100 روزگی آرشیدا که با بابایی رفتیم ساحل و برای اولین بار روی شنها قدم زد و آب دریا به پاهاش خورد. خیلی دوست داشت و صداش در نیومد.

100روزگی 100روزگی

100روزگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان یاشار
22 تیر 91 16:30
ای جانم مبارکه 100 روزگیت خاله جون ایشالا 100 ساله بشی. سمانه جون من با اجازه آرشیدای خوشگل رو لینک کردم


مرسی خاله جون. خواهش میکنم منم لینکتون میکنم.
مامان آریا و پریا
22 تیر 91 18:06
این شا ا... 120 سالگی دخترتون رو ببینید. این روزها برای بچه ها تکرار نشدنی است . به ما هم سری بزنید خوشحال میشویم
سیا کیا
22 تیر 91 19:10
ووووووویییییی دخمل خوش تیپمونووووو رفته کنار ساحلل ای جاننننننن حتما کلی هم با اب حال کردی عزیزمممممم ماشالا به ارشیدا که هر روز زیباتر میشه خانوم تر میشه اخیییی سمانننننننننن من جای تو دلم گرفت ولی اشکال نداره این سختیا و بالا و پایینا هم جزء زندگیه هزار تا بوس واس ارشیدا جونم
راحله(مامان هوراد)
23 تیر 91 16:27
100روزگیت مبارک ارشیدا جووووون عزیزم سمانه جون چقدر سخته دوری....امیدوارم زیاد اذیت نشی راستی موهای منم حسابی میریزه طوری که جرات ندارم بهشون دست بزنم....ولی هوراد موهاش که نمیریزه هیچ!!!!تازه هر روز پر تر هم میشه هههههه
زهره مامان آریان
24 تیر 91 2:05
راستی شما کجایید که ساحل دارید؟نکنه نزدیک مایید و ما خبر نداریم
مامان آرميتا
24 تیر 91 17:26
سلام عزيزم خيلي خيلي عكسات زيبا بودند چه حس خوبي داره روي شن راه رفتن آپم گلي
مامان تسنیم
25 تیر 91 12:38
به روزیم با عکس های دخملی
الهه مامان روشا جون
26 تیر 91 4:05
آرشیدا جونم 100 روزگیت مبارکککککککک خیلی عکسات با مزه بود خالهقربون اون پاهای کوچولوت بشم من.عزیزمی سمانه جون تما خیلی واستون سخته ولی چه میشه کرد اینم جزئی از زندگیه.خوبه حالا پیش خونوادت میمونی اینطوری تنها نیستی.
سوسن
31 تیر 91 0:52
خاله فدات بشه عزیزم چقدر خوشکل و ناناز شدی . 100 روزگیت مبارککککککککک عزیزم الهی 100 ساله بشی. ماشالا به دخترمون چه عکسای خوشلی گرفته