آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

عکسای خونه مادر جون

1391/4/16 14:24
نویسنده : سمانه
503 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به آرشیدای گل من.

نفس مامان بالاخره 3 ماهه شد.

این روزا خیلی بلا شدی و برای اینکه بغلت کنیم کلی خودت رو لوس میکنی و قر و عشوه میای.

باهات که حرف بزنیم و نازت کنیم کلی میخندی و قهقه میزنی.

آینه رو هم خیلی دوست داری و جلوش میخندی . تلویزیون هم خیلی دوست داری و جلوش میخ میشی ولی سعی میکنم جز بیبی انیشتین نذارم ببینی.

جغجغه و عروسکات رو دیگه از دستم راحت میگیری و میذاری تو دهنت. همینطور دست خودت و دست من رو....

احتمالا تا چند روز دیگه باید دوباره بریم تهران چون بابایی داره میره ماموریت.

اینم چند تا عکس از خونه پدر جون مهربونت:

92 روزگی

آرشیدای خشن

 

93 روزگی

آرشیدای خوش تیپ

 

93روزگی

قهقهه آرشیدا وقتی مادر جونش باهاش بازی میکنه.

 

88روزگی88روزگی

این دو تا عکسم برای مسابقه نینی خانه دار بابایی ازت گرفت که به دلیل مشغله کاری زیاد اون روزها وقت نکردیم شرکت کنیم و وقت مسابقه تموم شد. حیف وگرنه حتما برنده میشدی گلم.

دیروز و امروز هم خونه بابا جونت بودیم. روز اول خیلی گریه کردی و نمیخوابیدی ولی امروز اخلاقت خوب شده بود .

عکسای قشنگی اونجا گرفتیم که تو پست بعدی میذارم. راستی عمه سمیرا جون واسه شما یه پیراهن و شورت و تل دوخت که خیلی خوشگل شد و بهت میاد. عکس اونم میذارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله ریحان
17 تیر 91 0:12
خااااااااااااله تو چقد ناز شدی!!
فدات بشم من...بخورم تورو ماهه من...من و دایی ام هفته دیگه میایم مطمئن باش هیچی ازت نمیمونه...

ایول پس دور همیم خوش میگذره حسابی....

مامان عسل
17 تیر 91 0:19
وااای عاشق اون عکس خشنشم ببوسینش هزاااااااااارتااااا
سمیرا
17 تیر 91 14:14
وای چه خوکشل شده دخملم،عزیزم حس نمیکنی عینک برات یه ذره کوچیکه الهی فدات بشه عمه چقد خشن شدی بووووووووووووووووووووووووووووووووس
سیا کیا
18 تیر 91 22:53
ای جونممممممممممم با اون عینکش دلمو برددددددددددددد سمانننننننن ههههههههه اینقدر از این دختر طلا کار نکشششششششش خیلی عکساش خوردنیههههههه بوسسسسسس واس ارشیدا جونننننن
آتنا مامان روشا
21 تیر 91 11:11
آرشیدا جون الان داری پیش خودت میگی اگه بابا ولم کنه من برم تو اب وای که چه کیفی داره
الهه مامان رادین
21 تیر 91 11:44
ای جااانم ماشالا هزار ماشالا ....قربون قهقهت عسلم ماشالا از حلا معلومه که دخترمون یه کدبانوی عالیه فداش شم
مامان آوینا
29 تیر 91 0:10
وای که چقدر ناز شدی با این دستکشا........
nafi3
22 مرداد 91 2:52
واای چه عکسای نازی .مامان هنررررررمند