آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

آرشیدا و صبا جون

1391/11/13 1:34
نویسنده : سمانه
684 بازدید
اشتراک گذاری

امروز که اولین روز از ماه یازدهم زندگی آرشیداست. دختر خاله من( مریم جون) اومدن خونمون.

مریم جون یه دختر خانم داره به اسم صبا جون که الان کلاس پنجمه و بعد از آرشیدا و پریا جون کوچیکترین عضو خانواده مادری منه.

آرشیدا خیلی باهاش جور شده بود و کلی با هم بازی کردن تا جایی که کوچولوی ما حسابی خسته شده بود و خوابش میومد ولی نمیخواست بخوابه و فرصت رو از دست بده. خلاصه به زور خوابوندیمش و یه چرت 1 ساعته زد.

اینم چند تا عکس از آرشیدا و صبا جون:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

خاله ریحان
13 بهمن 91 20:56
واقعا که بعدا میگن دختر فلان و بسار!! اینم که کپه باباشه!!! نتیجه اخلاقی اینه که دختر دار نشیم هیچ وقت!! بچه خودتم که عین باباشه!
مامان شهراد
14 بهمن 91 16:59
آرشیدا جونی، دختر ناززززززززززززززز میبوسمت عزیزممممممممم
آتنا مامان روشا یدونه
15 بهمن 91 12:13
خصوصی داری
زینب السادات(مامان تسنیم)
15 بهمن 91 12:17
سمانه جون آرشیدا گوشواره هاشو نمی کشه از گوشش؟من دوست دارم گوشواره براش بگیرم ولی همش میترسم بخواهد بکندشون، مثل کلاه و روسری و جوراب و تلهاش آرشیداجونم دیگه خانوم شدی پستونک مال نی نی هاست
زهره مامان آریان
15 بهمن 91 23:07
جانم ببین چطوری از خودش پذیرایی می کنه و پستونک رو میذاره دهنش نازشو برم من
مرجان خاله ی ایلیا
16 بهمن 91 1:32
سلام سمانه جون!خیلی ممونم بابت لطفی که بهم داشتی!نمیدونی چقد کامنتت خوشحالم کرد! خیلی خیلی ممنونم! ای جون دلم به این دخمل مهمون نواز!خانمی کلی شیطنت کرده و بازی کرده! الهیییییی! راستی منو ایلیا به روزیم!
راحله
16 بهمن 91 11:06
عاااااااااااااااااشقتم ارشیدا جووووووووووووووونم
سوسن
17 بهمن 91 23:07
ای جانم آرشیدا ......... خاله نمیدونی چقدر دلم برات تنگ شده بود توی اینخونه ی جدید دسترسی به نت ندارم خاله رو ببخش عزیزم که دیر به دیر به وبلاگت سر میزنم میبوسمتتتتتتتتتتتتت
مامان محمد و ساقی
18 بهمن 91 20:06
سلام عزیزم 11 ماهگی آرشیدا جون مبارک باشه دخترهایی تو سن صبا جون عاشق بچه هستن و حتی خیلی خوب باهاش سرگرم میشن.من هم تو اون سن اینطوری بودم
مامی آرمان (خاله زری )
19 بهمن 91 17:33
ای جونم نیگاه کن آرشیدا گلم چقدر بلا شده چند وقت بود که وقت نمیکردم بیام بهت سر بزنم تو این مدت هزار ماشالله خیلی بلا شده خدا نگهش داره واست سمان جونم
مامی آوید
20 بهمن 91 1:16
چقده نازی شمااااخانوومممممممم...؟اجازه هست بخورمت خوشگل من؟؟؟؟
nayere
29 بهمن 91 15:53
سلام سمانه جون دیشب خواب تو و ارشیدارو دیدم چقدر جیگر شده این دخترت از طرفم ببوسش