آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

روز مادر و 13 ماهگی نازگلم

1392/2/12 18:55
نویسنده : سمانه
1,065 بازدید
اشتراک گذاری

روز مادر رو به همه مامانهای مهربون و فداکار به خصوص مامان خودم و همسرم که از بهترین مامانهای دنیا هستن تبریک میگم.

یه تبریک ویژه هم به مامانهای دوستای وبلاگی آرشیدا جون. امیدوارم سالیان سال سایتون روی سر فرزندانتون باشه.

امسال بابایی آرشیدا روز زن و مادر پیشمون نبود و من یکم دلم گرفته بود.

ولی شبش آرشیدا برای اولین بار وقتی گفتم مامان رو بوس کن اومد لپمو بوس کرد. خیلی خوشحالم کرد این کارش و از هر هدیه ای برام شیرینتر بود. یکی از بهترین بوسه هایی بود که گرفتم. خدایا شکرت که این نعمت رو بهم دادی تا بوسه فرزندم رو احساس کنم.

مرسی خدا جون که منو مادر کردی.....

خوب از روز مادر که بگذریم میرسیم به 13 ماهگی عسل مامان.

امروز آرشیدا 13 همین ماه زندگیش رو هم تموم کرد.

دیروز با مادر جون بردیمش پارک ولی شارژ دوربین تموم شده بود و نتونستم ازش عکس بگیرم.

فقط قبل رفتن ازش عکس دارم. خیلی بهش خوش گذشت. توی راه من و مامانم دستاشو گرفتیم و خودش راه اومد. کلی الکی میخندید توی راه. هر کی میدیدش از خندش میخندید. سوژه ای شده بود توی خیابون.

اینم چند تا عکس جدید از شیطونیاش:

 

 

اینجا داره بینیش رو نشون میده.

جدیدا تا کشوم رو باز میکنم میاد توش میشینه و با بدبختی باید درش بیارم.وقت تمام

 

 

 

اینجا هم داشتیم میرفتیم پارک که متاسفانه شارژ دوربین تموم شد.افسوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامی آرمان (خاله زری )
12 اردیبهشت 92 19:34
عزیزم جونم هر چی میگذره این خانوم خانوما خوشگل تر و ناز تر میشه هزار ماشالله خدا نگهش داره . آخه دخمل خوب تو کشو چی کار داری؟؟ آرشیدا گلم خیلی قرتی شدی مواظب باش وقتی میری بیرون نخوری زمین پاهای خوشگلت زخم نشه خاله جونم
مامان زهرا
12 اردیبهشت 92 23:34
سلام عزیزم چه هدیه زیبایی گرفتی از نازنینت
خاله ریحان
13 اردیبهشت 92 12:16
ای جانم تریپ تابستونیت تو حلقم خاله
آتنا مامان روشا یدونه
13 اردیبهشت 92 15:23
عزیزم این عکس آخریش چه مظلوم داره نگاه میکنه
زهره مامان آریان
13 اردیبهشت 92 17:34
روزت مبارک عزیزم
مامی آوید
13 اردیبهشت 92 18:19
سلام عزیزم روزت مبارک مامان مهربون ...امیدوارم همیشه تنت سالم و لبت خندون باشه ... عجب هدیه ی قشنگی گرفتی ...مبارکت باشه سمان جون.. این دخملی هم که خیلی بلااااااا شده... چشاشو قربون برم من که شیطنت ازشون میباره... بوسسسسسسسسسس
مژگان
14 اردیبهشت 92 14:26
سامبولي بليك روزت مبارك سمانه جونمممممممم مرسي كه به وب ماهان سر ميزني خاله جون والا ماهان كه روزي كه مامانم اينا اينجابودن 20فروزدين اسهال استفراغ وتب داشت كه بردمش دكتر سرم زدن تا اروم شد دفعه ي بعد هم تب كه از بس بالا بود امپول زدن البته تو همينچند روز پيش بود كه خبر داري خودت
مامان محمد و ساقی
14 اردیبهشت 92 22:38
سلام عزیزم اول از همه با تاخیر روزت مبارک گلم.ایشالله همیشه سلامت باشی آخی پس بهترین کادو رو گرفتی.ای جونم میتونم حس کنم چطوری بوست کرد
مامان محمد و ساقی
14 اردیبهشت 92 22:38
آرشیدا جون 13 ماهگیت مبارک خوشتیپ خانم


خوش تیپی از خودتونه.
مامان آرشیدا کوچولو
15 اردیبهشت 92 12:16
وای این جیگملی شما که ماشالله خودش خانم بلا ،طلاست معلومه از اون وروجک ها هستی ها که مامی هر دم باید دنبالت بدوه


آره خاله زلزلس به عبارتی.
مامان زهرا
16 اردیبهشت 92 19:00
سلام عزیزم ممنونم که بهم سر زدی و شرمنده از اینکه نتونستم بهت سر بزنم اخه تهران نبودم و رفته بودم شمال سر خاک مادرم اخه دوست داشتم واسه روز مادر اونجا باشم



خدا رحمت کنه مادر نازنینتون رو.