آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 29 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

یک سالگی و دومین 13 بدر زندگی من

1392/1/15 18:59
نویسنده : سمانه
650 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل طلای من ، عشق و نفس مامان روز 12 فروردین یک ساله شد.

13 فروردین که هم دومین 13 بدرش رو تجربه کرد. البته 13 بدر پارسال تو راه بیمارستان به خونه بود و چیز خاصی نفهمید و همش تو ماشین خواب بود.

باورم نمیشه این آرشیدای شیطون  همون جوجه 1 سال پیشه که با 50 سانت قد و 3350 گرم وزن متولد شده بود.

مراحل رشدش مثل نوار جلوی چشمش میاد. اولین بار که تونست غلت بزنه ... اولین قهقه هاش..اولین نشستنش... اولین بار که سینه خیز رفت... اولین چهار دست و پا رفتنش... اولین ایستادن و اولین قدمهاش... اولین دست زدن و نانای کردنش... اولین بابا و ماما گفتنش.....

خیلی خیلی شیرین بود همه روزایی که با نفس اون از خواب بیدار شدم و بعد از خوابیدن اون با آرامشی که تو خونه برقرار شد خوابیدم...

خدا رو شاکرم که منو و همسرم رو قابل دونست و  یه فرشته کوچولوش رو به ما سپرد.

امیدوارم از پس تربیت این امانتش خوب بربیایم و پدر و مادر خوبی باشیم.

از همه دوستانی که تولد عزیزترینم رو بهم تبریک گفتم صمیمانه سپاسگزارم و امیدوارم تو شادیهاشون جبران کنم.

راستی تا یادم نرفته بگم دو روز مونده به 1 سالگیش ششمین مرواریدش هم از صدف بیرون اومد و دندون بالایی سمت چپش هم درومد. الان بالا 4 تا دندون و پایین 2 تا داره.

اینم اولین عکسها از سال دوم زندگی عشق من:

بقیه عکسها رو در ادامه مطلب ببینید:

 


چایی که بابایی روی آتیش برامون درست کرد.

 

اینم طبیعت زیبای مازندران در روز 13 فروردین سال92

 

شکار لحظه های بابایی

 

 

آرشیدا خونه مادربزرگ بابایی

 

آرشیدا و نیلا کوچولو ( نوه دایی بابایی که 1 سال و 10 روز از آرشیدا بزرگتره)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله ریحان
16 فروردین 92 9:03
ای جان بچه فسقلیه یک ساله. تولدت و اولین 13 بدرت مبارک جوجک
مهدی
16 فروردین 92 13:41
سلام ، وبلاگ فوق العاده ای دارید اگر می خواهید تمامی بازدید شما به پول تبدیل شود در پارس پا عضو شوید مثلا : 2000 بازدید کننده در روز = 40.000 ریال در این روش هیچ بنر و متنی در وبلاگ شما نمایش داده نمی شود مطمئن باشید "شرکت پارس پا" منتظر شماست ممنون میشم از لینک من عضو بشید. http://www.parspa.com/?q=regnuser&moref=omid20
مامان محمد و ساقی
16 فروردین 92 16:24
سلام سمانه جون عیدت مبارک سیزده بدرتون مبارک ایشالله سال خوبی داشته باشین چه عکسهای خوشگلی گذاشتیندلم اون چایی آتیشی رو خواست خصوصی رمز رو گذاشتم
آتنا مامان روشا یدونه
17 فروردین 92 11:35
تولدت مبارک عزیزم . 120 ساله بشی زیر سایه پدر و مادر گلت . واقعا سمانه جون انقدر زود میگذره که منم باورم نمیشه روشا پارسال این موقع یه جوجه کوچولو بود که تو رختخواب خوابیده بود .
خاله ریحان
17 فروردین 92 14:04
باز این بچرو بردید حیاط سرشو گول مالیدید!! خوب ببریدش دشت و دمن!
بهار(مامانی شهراد)
18 فروردین 92 13:37
سلام ما دوباره اومدیمالبته با یکم نغییر پیشمون بیا دوست قدیمی
ندا
21 فروردین 92 11:43
سلام خانمی خوشحالم اینجارو پیدا کردم تولد دختر گلت با تاخیر مبارک ایشالله جشن 120 سالگیش من هم مازندرانی هستم خوشحالم با شما اشنا شدم
اعظم مامان آوین
23 فروردین 92 13:24
آرشیدای عزیزم عیدت مبارک .تولدت مبارک .ببخشید عزیزم که دیر بهت تبریک میگم بهم سر بزنی میبینی که چقدر درگیر بودم .ایشالا هزار ساله بشی خوشتل خانوم .عکسهاتم خیلی گشنگه خاله جونم.