آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 24 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

6 ماه و 10 روزگی

1391/7/23 0:13
نویسنده : سمانه
413 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دهمین روز از ماه هفتم زندگیت رو گذروندی.

چقدر زود میگذره و کوچولوی من داره روز به روز بزرگتر میشه.

خیلی شیطون شدی و دیگه توی تختت نمیذارمت چون خودت رو میندازی بیرون.تعجبتعجبتعجب

به تشک بازیت هیچ توجهی نمیکنی و دوسش نداری. تا میذارمت روش زودی میای بیرون.

دلت میخاد واسه خودت تو خونه بچرخی و بگردی به خصوص گوشه ها و زوایا و جاهای تنگ و روی سرامیکها.....

تا یه چیزی میبینی که میشه گرفتش میگیریش و بلند میشی و باید زود بدوم بگیرمت وگرنه میخوری زمین و معمولا سرت میخوره به اون جایی که چسبیده بودی و گریه میکنی.گریه

حیف باباییت نیست که ببینه چقدر شیطون شدی.ناراحت

جاهای خطرناک که میری تا بلند صدات میکنم و میگم برگرد تندتر میری و فرار میکنی که نگیرمت.چشمک

وقتی واسه خودت میچرخی تو خونه یه ذره چهاردست و پا میری و یه لحظه میشینی من رو نگاه میکنی و دوباره میری. انگار میخای مطمئن شی هستم. خیلی این حرکتت رو دوست دارم.مژه

مامان فدات بشه نازدار من. خیلی بلایی. خیلی دوست دارم. عاشقتمممممممممممم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خاله ریحان
23 مهر 91 2:39
چقدر بلا شدی تو جیگرکی وای پس من کی ببینمت...
اتنا مامان روشا
23 مهر 91 18:05
ما شا الله به تو دختر شیطون . خدا قوت به همه مامانها
زینب السادات(مامان تسنیم)
24 مهر 91 0:11
گوشواره هاشو ببین کیف میکنم بچه های بازیگوش میبینم
اتنا مامان روشا
24 مهر 91 13:13
والا قراراه خودم ببافم با کمک عمه روشا ولی تا به حال غیر از شال گردن ساده چیزی نبافتم امیدوارم چیزه خوبی در بیاد مجبور نشم بندازم کنار بدم از این سفارش های اینترنتی ببافن.
نسیم(مامان شهراد)
24 مهر 91 17:16
دختر شیرین و نازم. ماشا... بهت
سیا کیا
24 مهر 91 22:03
عزیزمممممممممممم چه عکس خوشگلیشو دوست دارمممممممممم عسل شیطون شده پسسسسسسسس بخورمششششششششش افرین که میشینی و 4دست و پا میری وروجک من که هیچییییییی یه عالمه بوس واسه تو طلااااااااا
مامان محمد و ساقی
28 مهر 91 22:39
سلام عزیزم.عکسهات خیلی قشنگه. منم اون حرکت بچه ها رو که میشنن و بعد بر می گردن نگاه میکنن رو خیلی دوست دارم.ایشا... همیشه سلامت خوش باشید.
سوسن
28 مهر 91 23:29
فدات بشم شیطونک خاله چقدر بلای شدی عزیزم . خدا همیشه پشت پناهت باشه گلکم. آترینا هم همه ش مثل تصویر آخری آرشیدا جون میشینه.
الهام مامان آوینا
29 مهر 91 15:16
ماشاا... هزار ماشاا... به جونت. افرین که تند تند داری کارای جدید میکنی و مامان و بابا را خوشحال...