آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 19 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

4 ماه و نیمگی

1391/5/27 15:59
نویسنده : سمانه
500 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم. عشقم. نفسم. عمرم.........

امروز آخرین جمعه ماه رمضان بود. چند روز دیگه این ماه رمضان که اولین ماه رمضان زندگیت بود تموم میشه.

من امروز وقتی پدر جون و مادر جون خونه نبودن تنهایی بردمت حموم. البته همیشه تنهایی میبرمت ولی مادر جون وقتی شستمت شما رو میگیره و لباس تنت میکنه تا من بیام.

ولی این بار اینکارم خودم کردم.تشویق

خوشگلم شما هم خانم بودی و زیاد اذیت نکردی.

چند تا عکس بعد از حمومت گرفتم که با عکس ٨ روزگیت مقایسش کردم کلی حال کردم.

هردوش رو میذارم اینجا که یادگاری بمونه. توی ٤ ماه ونیمگیت چقدر فرق کردی با روزای اول.تعجب

واسه خودت خانمی شدی عسل من. شیرین ترین دختر دنیایی عشقم.

140روزگی 140روزگی 8 روزگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

زری مامی سارا
27 مرداد 91 18:18
عافیت باشه ارشیدا خانوم
مامان آرشیدا کوچولو
27 مرداد 91 22:27
ماه بودی ماه تر شدی خورشید کوچولو
مامان رومینا
27 مرداد 91 23:31
دختر گلی عافیت باشه.آره بچه ها کلی تغییر میکنن.حالا آرشیدای ما به مامانش رفته یا بابییش؟
خاله ریحان
28 مرداد 91 0:04
ناز ناااااازیییییی نفسم ببین تورو خدا اصلا ابرو نداشته حالا چقدر فرق کرده...جوجویی هستی در نوع خودت...عافیت باشه فنچولک
سمیرا
28 مرداد 91 15:08
جیجر عمه عافیت باشی رنگ چشاتم تغییر کرده،خوکشل عمه
زهره مامان آریان
28 مرداد 91 23:45
عافیت باشی خانوم خوشکله
مامان محمد و ساقی
29 مرداد 91 21:10
سلام.چه ناز این دخملی گل عید شما مبارک باشه بوس برای خاله ریحان
سوسی مامان برسام
2 شهریور 91 17:50
عزییییزم خیلی نازززی شما