آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 19 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

آرشیدا بلا

1391/5/21 23:29
نویسنده : سمانه
512 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای گلمون.

آرشیدا خوشگل مامان خیلی بلا شده. همش داره از خودش صدا درمیاره و دست و پا میزنه.

زیاد رو زمین نمیمونه و همش میخاد تو بغل باشه. عاشق بیرون رفتنه. وقتی هم خیلی گریه میکنه پدر جون میبرش از پنجره بیرون رو نشونش میده موقتا ساکت میشه.متفکر

دستاش که خوراکشه همیشه تو دهنشه. لب پایینشم جدیدا میخوره.

امروز برای اولین بار 2 تایی رفتیم بیرون. نفسم تو کالسکه خوابید و ما رفتیم بانک خاله سمیه . اونجا بیدار شد.

همکاراش کلی قربون صدقش رفتن. اونجا وقتی خاله سمیه از دستگاه پول شمار استفاده کرد زد زیر گریه.

از صداش ترسید. خنده

خلاصه که سوژه ای شده بود تو بانک.

راستی پریروز داشتی نق میزدی بابایی زنگ زد. گوشی رو گرفتم دم گوشت باهات صحبت کرد و قربون صدقت رفت توام ساکت شدی و خندیدی. بابایی خیلی خوشحال شد.

مرسی عسلم که خوشحالش کردی.

خیلی دوست دارم و بدون تو لحظه ای نمیتونم.....

اینم چند تا عکس جدید:

 

132روزگی

اینجا خانمی داره بیبی انیشتین میبینه.

 

 

132روزگی

از اینجاش خوشش اومده و میخنده.

 

 

 132روزگی

از اینجاش خوشش نیومده و داره خودش رو میاره بیرون از کریر.تعجب

 

 

133روزگی

اینم حالتهای مختلف آرشیدا در عرض 5 دقیقه.تعجب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

خاله ریحان
22 مرداد 91 13:26
ای جونم...بخورم تورو....این عکسای کنتاکتت منو کشته! آخریه ردیف بالا یعنی دختر کلییییییییییی!!! بچم عاشقه گشت و گزاره...همش ببریدش ددر
الهام مامان آوینا
22 مرداد 91 14:00
سلام عزیزم. مگه میشه ما آرشیدا را یادمون بره و حذفش کنیم. تو صفحه دوم فروردینی ها رفته . اخه همینطور که اسما زیاد میشن قبلیا میرن تو صفحات بعدی. اینم ادرس صفحه ای که اسمش توشه... http://ninihay90-91ha.niniweblog.com/pat1-1.php
الهام مامان آوینا
22 مرداد 91 14:00
راستی ماشاا... خیلی بلا شدیا که تو 5 دقیقه این همه حرکت انجام دادیا....
الهام مامان آوینا
22 مرداد 91 14:02
نظرت درمورد بیبی انیشتین چیه؟ آوینا هم داره ولی من نمی دونم کار درستیه براش استفاده کنم؟ اخه میگن بچه زیر 2 سال تلویزیون نباید نگاه کنه؟ تو خود دی وی دی هم نوشته دیر زبون باز می کنن؟ نظرت؟
آتنا مامان روشا
22 مرداد 91 14:07
به به بانک دختر خاله منم که میری سلام منم بهش میرسوندی . تپل مپل شدی ما شا الله
سمیرا
22 مرداد 91 19:18
وای خدا جونم این دخمله روز به روز خکشلتر میشه الهی فدات بشم که تو 5دیقه همه مدلو داری،یه تست بازیگری بده عمه دلم بلات تنگ شده بوسسسسسسسسسسسسسسسس
الهام مامان آوینا
23 مرداد 91 0:26
من این دی وی دی ا ازنمایشگاه اسباب بازی خریدم تو خیابون حجاب تو دوران بارداریم. توی اون یه برگه هست که توضیح داده باید با بچه کار کنید و صرفاٌ گذاشت دی وی دی کافی نیست. ضمناٌ ممکنه بچه دیر زبون را باز کنه چون دو تا زبان را هم زمان یاد می گیره. بعد وقتی من می گذارم براش حتی خودم بعضی از لغاتش را نمی دونم چی میگه؟


عزیزم نمیدونم شما چه دیویدی رو داری. چون خیلی دیویدی داره.
من قسمت baby first sound و baby first movesرو براش میذارم.
کلمات خیلی ساده رو میگه و بیشتر عروسک ها هستن و صداهای آ و ب رو در میارن. برای 3 ماه تا 2 ساله.
الهه مامان روشا جون
23 مرداد 91 0:29
قربونت برم که فاصله خنده تا گریه ات 5 دقیقه است
مامان تسنیم
23 مرداد 91 13:39
ما که نتونستیم عکسارا ببینیم ولی خیییییییییییییییییلی دلمون میخواد این دخمل نازو ببینیما
الهام مامان آوینا
24 مرداد 91 11:32
اونی که من دارم 4 تا دی وی دی هست و 26 قسمته که قسمت baby first sound رانداره ولی قسمت baby first movesرو داره.برای 3 تا 6 ماه هم گفته قسمت های baby bethhoven - mozart - bach - lullaby time - language nursery را بگذارید فکر کنم اونی که شما دارید 28 قسمته باشه. وقتی من نمایشگاه این را خریده بودم اومدم دیدم یه غرفه دیگه هم هست که می گفت اصلیش هست ولی قیمتش 19000 تومان بود گفتم فرقش چیه ؟ گفت اونا 2 قسمت کمتر دارن. برای شما 28 قسمتیه؟
الهام مامان آوینا
24 مرداد 91 18:57
سلام. برید به ادرس زیر= http://parsayeh.shoperzfa.com/انیشتین-کوچولو-PR16130.html?uid= یا به ادرس = http://parsayeh.shoperzfa.com/ تو اونجا گفته... دی وی دی کودک متفکر هم جالبه. البته من تهیه اش نکردم... ولی دیدمش تو نمایشگاه....
مامان رومینا
27 مرداد 91 23:30
ااای جانم خندیدنشو.خوش ب حال مامانی که ارشیدا تو کریر میمونه رومینا که اصلا نمیموند تا میذاشتمش گریه میکرد
اوا مامان رهام
31 مرداد 91 15:02
جانم ارشیدای مامانی تو هم مثل پسمل من از کریرت میای پایین نازدونه دخمل