آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

4 ماهگی آرشیدا

1391/5/13 3:14
نویسنده : سمانه
540 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر ناز من و دوستای مهربونش.

 آرشیدا قل قلیه مامان 4 ماهه شد. هوراااااااااااااا

قربون قل خوردنت برم که با چه جدیتی انجامش میدی. شده 10 بار بعد قل خوردنت برت گردوندم ولی تو دوباره 3 سوت قل خوردی. جالبه از دستم عصبانی هم نمیشی و فکر میکنی بازیه. با خوشحالی بازم قل میخوری.

این روزا خیلی بد شیر میخوری و من رو دق مرگ میکنی. دعا میکنم زودتر مثل قبل شکمو بشی.

آرشیدا جونم 20 روز بودن بابایی در کنار ما داره تموم میشه و از 17 هم بابایی میره و یک ماه نمیبینیمش.

 دیروز هم به مناسبت 4 ماهگی شما 3 تایی رفتیم پارک. هوا هم خیلی خوب بود و کلی عکس گرفتیم. شما هم خوش اخلاق بودی. با مامانی تاب بازی کردی و خیلی خوشت اومده بود و داشت خوابت میبرد. چون آروم تاب میخوردیم.

خیلی دوست دارم و آرزوم دیدن همیشگی خنده رو لبهاته نفسم.

بوس برای نازنینم.

اینم عکسای دیروز:

 

124روزگی

124روزگی

124روزگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

آتنا مامان روشا
13 مرداد 91 10:30
خوشگل ناز خوشگذرونه خوش تیپه خوش اخلاقه و..خوش حالم که یاد گرفتی غلت بزنی و ناراحتم که بابایتو یکماه نمیبینی
خاله ریحان
13 مرداد 91 11:53
ووووووووی چه دخمل جینگیلی...بخورم دستای تپلتو...بیا خاله تورو هزار جا ببره (سر کار گذاشتن بچه) ایشالله سلامت باشی و 400 ساله بشی جیگمیل جان
مامان یاشار
14 مرداد 91 10:42
مبارکه خاله جون. چه لبخند خوشگلی. دل ما رو که بردی
الهام مامان آوینا
14 مرداد 91 12:16
گل دخملمون 4 ماهگیت مبااااااااااااااااااااااااااااارک...
الهام مامان آوینا
14 مرداد 91 12:16
سلام عزیزم . از شنبه تا دوشنبه فراموش نشه وبلاگ کودک من به آوینا جون شماره 11 رای بدین مسابقه دوروی سکه میسی بازم پیش ما بیاین اینم ادرس وبلاگ کودک من http://koodakeman91.niniweblog.com/post170.php
سیا کیا
15 مرداد 91 21:55
4ماهگیت مبارک قند عسللللل ای جونم چرا شیر نمیخوری دخمل ناناز؟؟؟؟شیر بخور تا خانوم وخانوم تررر شی عسل قالب جدید هم مبارکهه منم دوست دارم قالب عوض کنم بلد نیستم بوسسسسسسسس
سوسن
18 مرداد 91 1:47
سلام عزیزم 4 ماهگیت مبارککککککک. زبون درمیاری .... بخورمششششششش زبونتو خوشحالم از اینکه شاد و سلامتی کنار مامانی باش نذار در نبود بابایی احساس تنهایی کنه. آفرین به دخمل مهربونمون
الهه مامان روشا جون
23 مرداد 91 0:26
عزیزمی چرا شیر کم میخوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خاله مامانتو اذیت نکن دیگه.