آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 20 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

115روزگی

1391/5/3 14:10
نویسنده : سمانه
493 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختریه ناز من.

امروز ١١٥ همین روز زندگیته عسلم.

خیلی شیطون شدی و تا قاشق فرنی میاد سمت صورتت با دستات بهش حمله میکنی که بگیریش و اون رو میریزی. باید دستاتو بچسبم بهت بدم.

از خوردن نگو که هر چی دم دستت بیاد میخای بخوری. لباسای خودت و من و ملافه و .....

ماه رمضون هم ٤ روزه که شروع شده. روز اول خونه بابا جونت بودیم و روز دوم و سوم بابایی سحر خواب موند که علت اصلیش شما بودی.

بنده خدا تو این روزای بلند بدون سحری روزه گرفت. امروز همسایمون بیدارمون کرد.

آرشیدای من الان وقتی خوابیده باشی تا دستت رو بگیریم کمرت رو بلند میکنی و میشینی. بعدش وایمیستی. بعضی وقتا هم یه ضرب پا میشی و امون نمیدی.

همش میخای شیطونی کنی. خیلی بلا شدی جیگرم. حسابی هم خودت رو لوس میکنی به خصوص برای بابایی.

اینم چند تا عکس جدید شما قند عسل:

113روزگی

سلام بر و بچ

 

 

113روزگی

این دوربین چیه همش میارین جلوی من؟؟؟؟

 

 

113روزگی

حالا که از خواب پاشدم یکم خودم رو واسه بابا لوس کنم که بغلم کنه.

 

113روزگی

عجیبه ها !!!! بغلم نکرد پس بیشتر خودمو لوس کنم.

 

114روزگی

وای چقدر خوراکی!!! اول کدومو بخورم؟؟؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله ریحان
3 مرداد 91 17:22
چه گوشت جیگری شدی تو خوردنیییییییییی شیطونه میگه بیام بچلونمت له شی
آتنا مامان روشا
4 مرداد 91 15:22
آرشیدای شما هم که از کارهای روشا میکنه خوردن ملحفه و لباس و ریشه فرش و... ما شاالله .خودا به دادمون برسه که چهار دست وپا راه میوفتند دیگه هر چی روی زمین باشه میخورن
سیا کیا
4 مرداد 91 20:53
عزیزمممممم ماشالا اینقده نازی نیازی نداری خودتو واس بابایی لوس کنییییی بخورمت ماشالاااا عسل تر داری میشیا بوسسسسسسسس
الهام مامان آوینا
5 مرداد 91 11:12
ای جانمممممممممممممممممممم عکس اولیه و اخریه خیلی باحال افتادی عزیزمممممممممممم
مامان آرمیتا
6 مرداد 91 2:58
گلم قربونش برم ماشالله روز به روز بزرگتر مشه و نازتر ببوسش آرشیدا گلی را به ما هم سر بزنید
الهه مامان روشا جون
6 مرداد 91 15:54
الهی فدات شم که هر چی می بینی فکر میکنی خوراکیه. 115 روزگیت مبارککککک